UMOR-reincarnarea



 Relație serioasă - atunci când bărbatul începe să iasă din
> apartamentul femeii cu punga de gunoi.
>
> ***
> Reîncarnarea se manifestă atunci când pui la loc cele 3 kilograme,
> pe care cu greu le-ai dat jos. ...
>
> ***
> - Salut , am sa te rog sa nu ii mai scrii prietenei mele. Vrei probleme ??
> - Și daca vreau ?
> - OK, noteaza : daca un tren circula cu 83 km / ora , pe o distanta de
> 877 km , cat timp face pana la destinatie ?
> - Gata frate, ușor, ce te-ai enervat așa! O las!
>
> ***
> Soţul, rezolvând integrame, o întreabă pe soţie:
> – Primul bărbat, 4 litere?…
> Şi primeşte un răspuns:
> – NICU...
>
> ***
> "Absența relațiilor sexuale îmbunătățește considerabil memoria."
> Am citit asta într-un ziar, în urmă cu zece ani, la data de 10
> iunie, ora 9:42, în timp ce așteptam la frizerie, de unde am plecat
> la Mega Image unde am cumpărat un kilogram de cotlete, o sticlă de vin, o pizza, două ...
>
> ***
> Aseară, la o bere, am auzit nişte tâmpiţi, la o masă alăturată,
> zicând că nu s-ar urca într-un avion dacă piloţii ar fi femei.
> Nişte idioţi misogini! Avionul nu dă cu spatele şi nici nu se parchează lateral.
>
> ***
> Ea: - Iubitule, zi-mi ceva sa ma simt cu adevarat femeie!
> El: - Nu stii sa parchezi masina.
>
> ***
> Lucrez la Bursă. Mergeam ieri dimineață să intru în clădire
> când deoadata urlă unul în spatele meu:
> "Oprește-te, hoțule!".
> În viață mea n-am văzut atâția oameni oprindu-se în același timp!
>
> ***
> În urma scandalurilor sexuale din B.O.R., la jocul de cărți Macao
> nu mai ai voie să pui popă peste popă!
>
> ***
>
> Într-o familie de evrei cu stare, era o fată mai prostuţă de felul
> ei. O dată, mama fetei îl vede pe Strulic, care, după gard, îi
> smotocea şi îi pupa cu foc progenitura.
> - Ascultă Strulic, dacă o pupi pe Raşelica, sper că ai intenţii serioase...
> - Vai de mine, madame Wainsbein!... Da' ce, credeţi că eu o pup, aşa, de plăcere?...
>
> ***
>
> A dispărut nevasta lui Abram şi el se duce la Poliţie.
>
> - Daţi-ne o descriere a soţiei dv.
> - Cu o condiţie: dacă o găsiţi cumva pe Sara, să nu-i arătaţi descrierea mea.
>
> ***
>
> Trei broaşte şedeau pe o buturugă la o margine de lac. Una dintre
> ele s-a hotărât să sară în apă. Câte broaşte au mai rămas pe
> buturugă? Răspunsul corect – trei, raspunse Itzic. A te hotărî
> şi a sări sunt două lucruri diferite.
>
> ***
>
> Ieri mi-am descărcat sufletul... Astăzi nu-mi mai pot aminti unde...
>
>
> ***
>
> Am cumpărat nişte tablete pentru stimularea inteligenţei, dar n-am reuşit să deschid cutia.
>
> ***
>
> Văd că nu reuşesc să vă schimb opinia, aşa că voi trece direct la înjurături...
>
> ***
>
> - Dragul meu, crezi că pentru aniversarea noastră, un litru de vodcă ajunge?
>
> - Mie da.
>
> ***
>
> Mi-am dat seama că locuiesc într-un cartier rău famat abia când
> mi-am plătit chiria la timp, iar a doua zi mi-a bătut poliţia la
> uşă să mă întrebe de unde am banii…
>
> ***
>
> Femeile pot face mai multe lucruri deodată, am văzut chiar eu cu
> ochii mei una cum cu o mână conducea, cu cealaltă se aranja în
> oglinda retrovizoare, iar cu maşina îl lovea pe ăla din faţă.
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS