Supararea trece usor...crosetand papusi!


Erau căsătoriți de 50 de ani, dar îi interzisese mereu să se uite în cutia ei veche de pantofi. Într-o zi, i-a dat voie. Bătrânul a început să plângă când a văzut ce se afla acolo

03 NOI 2017   
Erau căsătoriți de 50 de ani și se iubeau și se respectau foarte mult. Cu toate acestea, soția îi interzisese să deschidă cutia de pantofi pe care o păstra cu sfințenie, iar bătrânelul i-a respectat dorința.
Într-o zi, însă, bătrâna a căzut la pat și a decis să-i divulge secretul pe care l-a ascuns cu sfințenie în toți acești ani.
Când bărbatul a deschis cutia, a găsit impresionanta sumă de 95.000 de dolari și două păpuși croșetate.
„Înainte să ne căsătorim, bunica mea mi-a descoperit secretul unei căsnicii fericite fără certuri. M-a sfătuit că dacă voi fi foarte supărată pe tine, să tac din gură și să mă apuc să croșetez o păpușă. Acest lucru mă va ajuta să mă calmez".
Bătrânul a fost mulțumit că în cutie se aflau doar două păpuși, ceea ce însemna că femeia s-a supărat doar de două ori pe el. Când a întrebat-o însă de bani, răspunsul l-a uimit peste măsură:
„Banii i-am câștigat din vânzarea păpușilor!".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse