Tombola cu un cal mort l-a facut bogat!

Tombola




Un tânăr pe nume Donald a cumpărat un cal, dand 250 dolari, de la un fermier. A doua zi fermierul a venit acasă la Donald și i-a spus: „Îmi pare rău să vă aduc vești proaste, dar calul a murit".
Donald i-a răspuns calm: „O.K., dă-mi banii înapoi!"
Fermierul i-a zis: „Nu pot. i-am cheltuit deja."
Atunci Donald i-a zis: „O.K. Atunci adu-mi calul mort!"
Fermierul i-a replicat: „Ce dracu vrei să faci cu el?"
Donald i-a răspuns: „Am să-l pun la o tombolă."
Fermierul și-a făcut cruce: Cine naiba a mai auzit de o tombolă cu un cal mort?"
Donald l-a liniștit: Nu-ți face probleme. N-am să spun că este mort."
După o lună fermierul s-a întâlnit cu Donald și l-a întrebat: Ce s-a întâmplat, până la urmă, cu calul mort?"
La care Donald i-a explicat: „Am organizat o tombolă, am vândut 500 de bilete la 5 dolari biletul și am făcut un profit de 2.245 dolari."
Cu gura căscată fermierul l-a întrebat: „Și nimeni nu s-a plâns?"
Iar Donald i-a răspuns râzând: „Ba da, câștigătorul tombolei, dar i-am restituit imediat cei 5 dolari."
În prezent Donald locuiește la Casa Albă din Washington.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…