Blonda la examen de conducere





    500 femei au fost întrebate al cui sărut este mai dulce: al soţului sau al amantului?
 - 300 au răspuns "al soţului",
 - 200 au răspuns "al amantului"....
 - Niciuna n-a răspuns "nu ştiu"!
 
   Un tată îi spune fiului său:
 - Copile, când era Napoleon de vârsta ta avea doar note bune.
 - Tată, când era Napoleon de vârsta ta era împărat.
 
   O blondă s-a dus să-şi ia permisul de conducere. La examen, poliţistul o întreabă:
 - Ştiţi cum funcţionează motorul maşinii?
 - Pot să explic cu cuvintele mele?
 - Da, bineînţeles.
 - Bruuuummm, bruuummm, bruuuuaaaaammmm...
 
   Ora de biologie -
 - Bulă, întreabă d-na profesoară, ce conţin celulele?
 - Infractori !

   Soţul către soţie:
 - Excepţionale ciuperci. De unde ai reţeta?
 - Dintr-un roman poliţist.

 - Ce faci?
 - Nimic.
 - Şi nu te plictiseşti?
 - Dacă nu sunt întrerupt, nu!
 
 - Tati, eu de la cine am luat inteligenţa?
 - Cred ca de la mă-ta, că eu încă o mai am întreagă !
 
 - Scuzați-mă, îmi puteți spune cum pot ajunge la Spitalul Municipal?
 - Sigur, închideți ochii și traversați!  


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »