Întelepciunea imamului*



Întelepciunea imamului*

*M-am hotărât să merg, pentru prima oară în viața mea, la moscheea locală
din Constanța, ca să înțeleg și eu despre ce este vorba în Islam.*
*M-am așezat turcește pe jos și imamul a venit la mine, și-a pus mâinile pe
mâna mea și a spus:*
*„Facă-se voia lui Allah și a profetului Mahomed – astăzi vei merge pe
picioarele tale!"*
*I-am spus că nu sunt paralizat și că doar aveam probleme cu montul de la
piciorul stâng.*
*El a revenit, și-a pus mâinile pe mine și, cu privirea ațintită în tavan,
a repetat din suflet aceeași mantră:*
*„Facă-se voia lui Allah și a profetului Mahomed – astăzi vei merge pe
picioarele tale!"*
*Din nou, i-am spus că nu am nici o problemă.*
*După ce s-au terminat rugăciunile, am ieșit afară și ….. să mă ia dracu…..*

*MAȘINA MEA DISPĂRUSE!!!!*





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS