Sfaturi pentru seniori



Mersul pe jos poate prelungi viata ta. Asta te face ca la 85 ani sa petreci in plus  5 luni într-un azil de batrâni.

Când a ajuns la 60 de ani Bunicu a început sa mearga cam 5 km pe zi. Acum are 97 si nu stim unde este.
 
Admir lungile reprize de mers pe jos, în special când sunt facute de tipi care ma enerveaza.
 
Trebuie sa merg pe jos dimineaa foarte devreme, înainte sa-mi dau seama ce fac.
 
M-am înscris la un jogging-club anul trecut si am cheltuit deja vreo 400 E. Nu am dat jos nici un kilogram. Se pare ca trebuie sa  si mergi acolo.
 
Unul din avantajele mersului pe jos este ca atunci când mori lumea zice: Nu-i asa ca arata bine?!

Suntem mai grei cu cât avansm în etate. Probabil deoarece se aduna foarte multa informatie în capul nostru.
 
Cea mai mare minciuna pe care o spun zilnic este ca nu trebuie sa notez pentru ca   tin minte
 
Sigur ca vorbesc uneori cu mine însumi! Din când în când am nevoie de sfaturile unui expert.
 
La vârsta mea multumirea de sine e totuna cu a intra într-o camera si a-ti aminti pentru ce ai intrat.

Mi-am schimbat claxonul de la masina în ceva care imita focurile de arma. Lumea dispare din calea mea mult mai repede.
 
Nu-mi place sa fac planuri.   La  tribunal cuvântul premeditat atrage pedepse mult mai mari.
 
Una peste alta, doua ore de mers pe zi nu strica decât pantofii.
 
Nu te îngrijora în legtura cu batrânetea. Nu tine o vesnicie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!