Olteni si ardeleni,NO AŞE DARĂ.....





     NO AŞE DARĂ.....

                Bomba
     Doi  ardeleni citeau ziarul:
     -  Băi, Ioane, uite ce scrie în ziar: "O bombă costă 4 milioane de
 dolari"!
     -  Tulai, de-ar cădea şi în curtea noastră una!

               Fugind după  tren
     Trei ardeleni fugeau  după un tren care tocmai plecase din staţie. Cu chiu cu vai, doi dintre ei reuşesc să se agaţe de scara trenului, în timp ce al treilea rămâne în gară, pe linia ferată.
     Spre surpriza impegatului, ardeleanul care a pierdut trenul a început să râdă ţinându-se de stomac.
    - De ce râzi omule, îl întreabă el. Tocmai ce-ai pierdut trenul.
    - Apăi cum să nu râd, că eu trebuia să fiu în tren. Ceia doi numa m-or
condus!

               Gluma
     Doi ardeleni stăteau la o masă şi beau bere. La un moment dat, din
senin, vine un oltean supărat la masa celor doi şi îi trage unuia o palmă  
    - Asta o fost în serios sau în glumă? întreabă ardeleanul.
    - În  serios, zice olteanul.
    - Noa, aşe, că mie nu-mi plac glume din astea!
 
                  Laudă 
     Un oltean i se lăuda unui ardelean:
    - Bre, făcui o palincă de 38 de grade.
    - Mă omule, interveni ardeleanul, aceia-i febră nu pălincă.

                  Câine rau
    Badea Ion se pregătea să între în gospodărie la badea Gheorghe, când vede un câine mare ciobănesc, cu o faţă fioroasă, că se uita la el din curte. Speriat, renunţă la gând şi îl strigă pe badea  Gheorghe.
    - Ce-i, mă? scoate ăsta capul pe geam.
    - Hai să-mi deschizi poarta că mi-i frică de câne!
    - Hai numa, că nu-ţi face nimic!
    - Nu mă bag că mi-i  frică.
    - Hai, dacă-ţi spun!
     Până la urmă, badea Ion îşi ia  inima în dinţi şi intră în curte. Se duce uşurel pe lângă perete şi până la urmă ajunge în casă. După ce închide uşa îi zice lui badea Ion:
    - Bă, Ioane, rău câne ai!
    - Aşe-i cum  zâci - rău tare.
    - Să uita aşa fioros de am zis că mă scap pă  mine. Da, spune-mi, de ce nici nu mârâie, nici nu latră, nici nu  muşcă, numa să uită aşa urât?
    - Mă, cânele ăsta-i din ăla care să consumă-n el!...

                  Bătaie
       Badea Ion către badea Gheorghe:
      - Bade Gheorghe, am auzit că te-or bătut nişte  huligani în gara din Dej.
      - Mă, omule, apăi aceia-i gară?

                  Aproape l-am văzut pe tată-tu!
      Doi  ardeleni:
      - Tu ştii că ieri aproape că l-am văzut pă tată-tu?
      - Noa, da' ce vorbă-i asta? Ori l-ai văzut, ori nu l-ai văzut? Cum adică aproape?...
      - Apăi tată-tu nu lucră la gară?
      - Ba da.
      - Şi nu are o  salopetă cu număru' 44?
      - Ba da.
     - Noa... Eu l-am văzut pă 43...
 
                  Bursa
      Ion către Gheorghe:
      - Mă, am tăt auzit la televizor, la radio, am cetit în ziar despre bursă
da' n-am înţeles ce-i aceea. Tu  ştii?
      - Cum să-ţi explic, zice Gheorghe, să zâcem că îţi cumperi ouă, că astea fac pui, puii să fac găini, astea fac multe ouă din care tu  scoţi mulţi pui, care să fac găini  şi ţi-i plină curtea... Şi într-o zi vine o apă mare şi neagră şi ţi le ia pe tăte. Şi atunci tu şezi şi  cugeţi şi-ţi spui: raţe trebuia să-mi cumpăr. Noa, aşe-i bursa!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…