Se desfiinteaza FISCUL

 Terapie prin ... zambet





- Se desfiinteaza FISCUL, striga fericit Vasile.
- Ei, na, de unde ai aflat?
- Adineauri am primit de la ei un plic pe care scria "Ultima
instiintare"!!!!!!!!!!!!!!!!

  Gheorge pe patul de spital o astepta pe nevasta-sa.  Intr-un tarziu
apare si ea.
- Gheo, sa iti povestesc ce mi s-a intamplat. Am urcat in taxi si pe
drum mi-am adus aminte ca am uitat portofelul.
- Si te-ai intors?
- Nu, ar fi durat pra mult, iar taximetristul a spus ca nu e problema,
ca o sa ne descurcam. La un moment dat a tras pe dreapta si mi-a spus:
"Ce alegi? Imi canti un cantec sau facem sex?"
- Ce obraznic,  iubito.... si ce cantec i-ai cantat?
- Pai, ma, Gheo... tu pe patul de spital si eu sa am chef de cantat??


    O blondă la doctor.
- Domnişoară, vă recomand nişte ultraviolete.
Blonda răspunde:
- Abia aştept, domn' doctor! Am fost odată ultra violată şi mi-a
plăcutla nebunie!

  Pe o plaja de nudisti:
- Domnisoara, stiti de ce am nevoie acum?
- Nu sunt oarba, văd!!!

  Seara pe o bancă în parc, un băiat şi o fată. Tipul îi atinge în
permamenţă spatele. În cele din urmă ea întreabă:
- Ce faci?
- Caut sânii.
- Sânii sunt în faţa!
- Acolo am căutat deja.....


Avocatul isi intreaba unul din viitorii clienti:
- Si aveti banii necesari pentru a va permite sa fiti aparat de mine?
- Da, am doua casete cu bijuterii.
- Bine, atunci sa vedem...De ce sunteti acuzat?
- De furtul celor doua casete cu bijuterii...

- Cum se numesc oamenii care stau la coada?
- Oameni de rand...


Scrisoare de la profesoară catre părinţi: "Dragi părinţi, vă rog să-l
spălaţi pe Bulă! Miroase! "Răspunsul:"Stimată Doamnă! Bulă nu trebuie
mirosit. Bulă trebuie învăţat!"


Un tip il intraba pe Dumnezeu:
- Doamne, de ce toate fetele sunt draguţe, dulci, graţioase iar
femeile sunt nasoale şi sâcăitoare......?
Domnul spune:
- Pentru ca pe fete le creez eu, iar femei le faceţi voi!


Cercetarile arata ca nouazeci la suta din barbati nu stiu cum sa
foloseasca un prezervativ. Acesti barbati se numesc ... tati.

Si totusi dragostea a fost inventata de femei!
... Ca să nu aştepte până când barbatii vor aduna bani pentru sex!

Inseamna ca ai imbatranit atunci cand :
- tot ce mai functioneaza, doare;
- ceea ce nu doare, nu functioneaza.


Un tip se trezeste cu o mahmureala groaznica si vede scris pe perete:
MAINE NU BEAU!
- Slava Domnului ca nu astazi!







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…