Cu drag, pentru voi!


Citeste aceasta rugaciune si sa vezi cum Dumnezeu raspunde:
>  
> ''Doamne, te iubesc si am nevoie de tine, vino in inima mea si binecuvanteaza - ma pe mine, pe familia mea,  casa mea,  prietenii mei,  in numele Domnului nostru Iisus Hristos. Amin.''

> Trimite acest mesaj la oameni. Vei primi un miracol maine .
> Un copil L-a intrebat pe Iisus ''Cat  de mult ma iubesti?''. Iisus i-a raspuns:''Atat de mult!'' si si-a rastignit bratele pe cruce si a murit pentru noi.
> Daca crezi in Dumnezeu vei trimite acest mesaj tuturor din lista ta! Daca il stergi vei avea inima rece.
> Trimite si priveste ce se intampla.

          Rugaciunea postului :
    Tata din Ceruri, te rog sa-mi binecuvintezi familia, prietenii, rudele si pe cei pe care
 ii iubesc, si pe cei care citesc aceasta rugaciune chiar in acest moment.
>    Arata-le Tu o noua imagine a dragostei si puterii Tale nemarginite.    Duhule Sfant, te rog sa-i ajuti, chiar in acest moment. Acolo unde exista durere, te rog sa le daruiesti pacea si mila Ta.
>     Acolo unde exista indoiala, te rog sa le inspiri o incredere innoita prin Harul Tau. Unde
 exista o nevoie, te rog sa le-o implinesti.
>    Binecuvinteaza-le Tu caminul, familia, munca,  da-le Intelepciune si Lumina in viata lor.              
     Binecuvanteaza-i cand pleaca si cand se intorc acasa, mergi inaintea lor si deschide-le calea.    Calauzeste-i si ocroteste-i clipa de clipa in toata viata lor.
>    Iarta-le lor pacatele facute cu voie sau fara de voie, cu stiinta, din nestiinta sau pe cele pe care nu si le amintesc.
>    Condu-i Tu pe Calea Ta Cea Sfinta, In Numele Fiului Tau, Iisus Hristos.    Doamne Tata, Fiule si Duhule Sfint, iti multumesc ca tu vei face mai mult decit iti pot eu cere.
      Amin

> *Daca Domnul ti-a pus pe inima sa trimiti aceasta rugaciune la mai mult de patru persoane, esti cu adevarat o persoana binecuvantata.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…