Bula e dezamagit?





Bancuri

  Rashela pe patul de moarte:
- Itzic, trebuie să-ti mărturisesc ceva. Ştrulică ăsta mic, copilul nostru, nu e al tău.
- Dar cu cine l-ai făcut?
- Cu studentul care a fost în gazdă la noi.
- Cum l-ai convins?
- I-am dat bani.
- De unde ai luat banii?...
- Pai din buzunar, de la tine.
- Şi atunci de ce zici că nu e al meu?

===========================
-Alo, e cineva acasă?
Deschide Ion geamul, la care individul care bătea îl întreaba:
– Nu va supărați, aveți nevoie de lemne?
– N-am nevoie, domnule. Lasă-mă să dorm, e 12 noaptea.
Peste 10 minute, iarăși batai:
– Nu vă supărați, aveți nevoie de lemne?
– N-am nevoie, domnule. Nu ești sănătos la cap, să mă trezești pentru asta la miezul nopții?
Peste înca 10 minute, alte batai, aceeași întrebare:
– Domnule, dacă nu mă lași în pace, chem poliția.
În fine, individul pleacă.
A doua zi dimineața, în adăpostul pentru lemne, Ion nu mai gășeste nici un lemn, în schimb găsește un bilet: "Sa nu zici că nu te-am întrebat"
===========================
O femeie care nu putea să aibă copii, se adreseză preotului. El îi asigură că  Domnu nu-i v-a uita și cum tocmai mergea la pelerinaj la Mormantul Sfânt va aprinde o lumânare pentru ei.
După mai mulți ani, preotul revine în localitate și găsește casa plină de copii. În mijlocul vacarmului apare și femeia, epuizată după prea multe sarcini.
-Ai văzut că am avut dreptate? Domnul nu v-a uitat, dar unde e soțul tău?
-A plecat la Mormântul Sfânt să stingă lumanarea pe care ați aprins-o.
===========================
Profesoara, la ora de Limba română:
- Ion ce este dezamăgirea?
- Dezamăgirea e atunci când mergi seara pe drum, în fața ta merge o fată frumoasă, iar când să te apropii de ea apare un autobuz și ea pleacă.
- Bine, bravo Ionele.
- Vasile ce este dezamăgirea?
- Dezamăgirea e atunci când mergi seara pe drum, în fața ta merge un băiat frumos, iar când să te apropii de el apare un autobuz și el pleacă.
Vine și rândul  lui Bulă.
- Bulă ce este dezamăgirea?
- Dezamăgirea e atunci când mergi seara pe drum, în urma ta merge Vasile, iar la orizont nu se vede niciun autobuz.

==========================

Nu am cu cine să mă căsătoresc! Fiecărei fete pe care am prezentat-o mamei, aceasta  îi găsește câte un defect, spune un tânăr unui prieten.
- De ce nu găsești una care să semene leit cu mama ta, îi răspunde acesta.
- Bună idee! Am sa încerc.
Dupa doua luni:
- Până la urmă ai găsit o astfel de fată, este întrebat tânărul neînsurat.
- Am găsit una care semană perfect cu ea!
- Și te-ai căsătorit cu ea?
- Da de unde? Acum se împotrivește tata!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »