Toti invatam, invata si tu



  • Nu s-a putut încărca această pagină.
    Reîncercare

  • 01/06/16
    Fa-ti timp sa citesti tot,pana la
    ultimul cuvant si nu sari nici o fraza.

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca viata este ca un sul de hartie
    igienica.Cu cat ramane mai putin,
    se termina mai repede .

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca ar trebui sa fim multumiti ca
    Dumnezeu nu ne da tot ce cerem .

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca banii nu fac omul mai bun.

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca lucrurile marunte, de zi cu zi
    fac viata mai frumoasa .

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca in adancul sufletului, fiecare
    dintre noi doreste sa fie iubit si
    apreciat.

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca Dumnezeu nu a facut totul
    intr-o zi. Ce ma face sa cred ca eu
    pot?.

  • 01/06/16
    Am invatat:
    Ca ignorand ce nu-ti place nu
    schimbi nimic.

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca atunci cand vrei sa scapi de
    cineva, doar permiti ca acel cineva
    sa te raneasca in continuare.

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca dragostea, nu timpul vindeca
    ranile.

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca cea mai buna metoda pentru a
    creste e sa ma inconjur de persoane
    mai destepte decat mine.


  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca mi-ar fi placut sa-i spun de
    multe ori tatalui meu ca-l iubesc si
    inca o data inainte de a muri.

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca un zimbet e cea mai ieftina
    metoda de a-ti imbunatati aspectul.

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca nu pot sa aleg cum ma simt, dar
    pot sa aleg cum exprim ceea ce
    simt.

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca atunci cand un nou nascut iti
    prinde un deget cu mana lui, ti-o
    prinde pentru toata viata.

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca tuturor ne place sa privim
    peisajul din varful muntelui, dar
    fericiti suntem atunci cand il
    escaladam.

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca trebuie sa dam sfaturi doar in
    doua situatii: cand ni se cer si cand
    viata cuiva e in pericol.

  • 01/06/16
    Am invatat:
    ca cu cat am mai putin timp pentru
    a munci, cu atat fac mai multe
    lucruri.

  • 01/06/16
    Prietenia ta e unica. Arata-le
    Prietenia ta e unica. Arata-le
    prietenilor tai cat ii pretuiesti.
    prietenilor tai cat ii pretuiesti.
    Trimite acest mesaj tuturor
    Trimite acest mesaj tuturor
    celor pe care ii consideri
    celor pe care ii consideri
    prieteni, chiar si celui care ti
    prieteni, chiar si celui care ti
    l-a trimis. Daca se intoarce la
    l-a trimis. Daca se intoarce la
    tine inseamna ca ai un cerc de
    tine inseamna ca ai un ce

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »