LOGICA MASCULINA




Barbatul unei femei zacea, cu intermitente in coma, de cateva luni.
Tot acest timp, ea si l-a petrecut la capataiul sau, fara sa lipseasca o singura zi.
Intr-o dimineata, iesind din starea de coma, el i-a facut semn sa vina mai aproape. 
 
Ea se aseza pe pat, iar el, cu ochii inlacrimati ii sopti:
"Vreau sa-ti spun ceva:
Tu ai stat linga mine in toate momentele grele pe care mi le-a oferit viata. 
Cand am fost dat afara din slujba ai fost langa mine sa ma consolezi.
Cand am incercat business-ul ala, de-am dat faliment, tot asa. 
Cand am fost impuscat, ai fost langa mine.
Cand am pierdut casa, tu erai deasemenea langa mine.
Cand sanatatea a inceput sa ma lase, ai fost iarasi langa mine... 

Stii ceva, Martha?' 

'Ce, dragul meu?' l-a intrebat ea cu tandrete, simtind cum inima i se umple de caldura. 

'Incep sa cred, ca-mi porti ghinion.... "
 
 





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!