Dilema



 

*:-O surpriză


 
Nunţi moderne, dileme moderne...  Un tanar roman, balerin in Paris, isi anunta parinţii ca s-a hotarât sa se casatoreasca,  ca le va trimite bilete de avion pentru acest eveniment şi ca le-a pregatit si o alta mare surpriza...
Foarte emotionata la auzul vestilor, mama il roaga pe baiat sa-i spuna cam despre ce surpriza  putea fi vorba, ca sa stie si ei, ca parinti, cum sa se pregateasca, pentru a nu se face de rusine...
Dupa indelungi discuţii, baiatul accepta sa spuna in ce consta surpriza lui:
- Mami, aici, la Paris, sunt alte  mentalitaţi, diferite de cele învechite de la noi... Ma casatoresc cu Gheorghe, cu care am plecat din România, ca am relaţii cu el din clasa a XI-a.
La auzul vestii, mama lesina, in vreme ce tata se straduieste sa-si pastreze calmul:
- Ionele, baiatule, sa nu lungim vorba... O lamuresc eu pe maica-ta, ca vremurile s-au schimbat şi ca tu vei  trai într-o ţara civilizata, dar spune-mi si mie, ca-ntre barbaţi: eu ce costum sa-mi pun: de socru mare sau de socru mic?...








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!