Sex salbatic la 70 de ani!





  O pereche de pensionari s-au dus la  restaurantul unde au avut prima lor întâlnire:
- Îți aduci aminte cum ne-am cunoscut acum 50 de ani?
  Seara am ieșit din restaurant fericiți și am  luat-o pe străduța aia  întunecoasă și…
– Bineînțeles  că-mi aduc aminte- zice bătrâna și-i face cu ochiul chicotind.
– In amintirea vremurilor trecute, hai să  mai încercăm odată, să repetăm figura aia care-ti  plăcea ție!
Plătesc ei nota și se îndreaptă sprinteni spre străduța întunecoasă.  
O pereche de tineri de la o masa vecină auzind conversația  își  propun să-i urmarească.
 Ies după cei doi bunici şi-i  urmăresc de la un colțul străduței.
Ajunşi lângă un gard de plasă bătrana şi-a ridicat rochia, bătrânul  jos pantalonii, o
  îndoaie pe bătrână de mijloc în  timp ce ea se ținea de plasa de la gard.
Au urmat 40 de minute de nebunie.
Tinerii urmăritori au rămas mască, de jur imprejur zburau picioare și mâini mai ceva ca la circ ;
așa sex atletic nu văzuseră niciodată!
La urmă, bătrânii picară lați in iarbă.
Tânărul repeta singur cu voce tare : "nemaipomenit! nici în film, nici prietenii  n-au avut așa
  experiență" ; el nici atât.
  Hotărât să afle cum fac ăștia de rezistă așa la 70 de ani, s-a apropiat sfios să-i întrebe:
- Domnule,  în viața mea n-am văzut așa ceva ; sunteți extraordinari.
  Cum ați facut de  sunteți și la  bătrânețe atât de activi ?! La tinerețe cum erați ?! 
  Lungit în iarbă, cu părul vâlvoi în timp ce îi ieşea fum din urechi, bătrânul răspunde gâfâind:
- ...acum 50 de ani în împuțitul ăsta de gard nu era curent electric... .  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!