RAZI DE RAS


> Sotul tãu mai aleargã dupa femei ?
> - Da, dar de când s-a pensionat, numai la vale ...

> - Iubitule, ce ai vrea sã facem împreunã în noul an ???
> - Pãi, ... draga mea, ... hai sã facem
>   ceva ce n-am mai fãcut niciodatã ...
> - Ce ???
> - Eu beau liniştit, iar tu ... TACI !!!

> Creierul este singurul organ care gândeşte,
> dar ... nu este singurul care ia decizii ...

> - Cum se numeşte nevasta taurului ?
> - Taurul nu are nevastã, numai boii au ...

> Un alt fel de ... Motto :
> “Vârsta este numai o stare de spirit pe care
> ne-o construim singuri şi nu are nimic
> de-a face cu articulatiile.”

> Dragi vegetarieni, dacã doriti sã salvati
> animalele, de ce le mâncati mâncarea ???

> Am fost acuzat cã sunt rasist ...
> Nu este adevãrat !!!
> Vã rog sã întelegeti cã îmi este mult mai
> uşor sã scriu ”tigan” în loc de
> ”şomer de etnie romã cu cazier”.

> - Cine mai fluierã dupã femeile
>   trecute de 45 de ani ???
> - Oala sub presiune ...

> Azi mi-am fãcut C.V.-ul ... L-am scris,
> l-am redactat, apoi m-a buşit plânsul !!!
> ... De ce ? ...
> E pãcat sã trimiti un asemenea om la muncã ...

> Fericiti cei ce nu fumeaza şi nu beau alcool,
> cãci aceia vor muri sãnãtoşi !!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »