femeia e ca sampania!?!

 bancul lunii !


 O femeie
face 60 ani. Soțul îi aduce drept cadou un boboc
de trandafir,
 o pâine
caldă, o sticlă cu șampanie și una cu lapte.
 - Mulțumesc, dragul meu! spune femeia.
Dar care este semnificația lor?
 - La 18 ani erai ca un boboc de
trandafir,la 24 ca pâinea caldă, la 40 ca șampania,
iar la 60 de ani ești ca o
 vacă.
 - Mulțumesc, scumpul meu, dar
semnificația este cu totul alta!!!!!!!!!!!!!!
 La 18 ani eram ca un boboc de trandafir,
dar nu m-ai rupt tu.
 La 24 eram
ca pâinea caldă, dar tu mâncai coaja, pe
când alții miezul.
 La 40 eram
ca șampania, dar tu numai mă agitai și alții beau
conținutul.
 Iar acum la 60 de ani
poate sunt ca o vacă, dar tot mai am un tăuraş care
mă întreabă ce-ți mai face boul ăla de-acasă?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!