Ce a făcut Mărioara de dragobete ?!




Ce a făcut Mărioara de dragobete ?!
 
Mărioara,16 ani, se pregătea de "Dragobete" să meargă la prima ei întâlnire. Înainte de aceasta îi cere părerea bunicii sale, ca să nu se facă de ruşine.
 

- Nepoata mamii, vezi că el o să vrea să te sărute, ţie îţi va plăcea, dar să nu-l laşi, va începe să îţi pună mâna pe sâni, pe fund, in chilotei... ţie îţi va plăcea, dar să nu-l laşi, şi cel mai important când vrea să se suie pe tine..ţie îţi va plăcea, dar să nu-l laşi că ne vei dezonora familia.

A doua zi bunica o întreabă:
- Ei, ai făcut fata mamei cum te-am învăţat eu?..cum a fost ìntâlnirea?!
- Super!  ..el, nu ştiu cum s-a simțit dar eu m-am descurcat de minune şi chiar mai mult, el a vrut să mă sărute, nu l-am lăsat, a vrut să-mi pună mâna pe sâni şi pe fund, nu l-am lăsat, a vrut sa-si bage mana in chilotei dar nici asta nu l-am lăsat,
iar când să se suie pe mine m-am suit eu repede pe el si i-am tras un f..., de l-am lăsat lat bunico, mi-am zis că mai bine îi dezonorez eu familia lui,  bagabontul naibi ...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse