Barbatulmeu face...ce-i spun eu!?!







 
MOTTO - Sa multumesti pe toata lumea e imposibil.

                  Dar sa-i enervezi pe toti e floare la ureche.




Romanii, oameni incercati de-a lungul istoriei se clasifica astfel:

- optimisti: invata engleza

- pesimisti: invata maghiara

- realisti: invata sa traga cu arma



- Ce mai face barbatul tau?

- Ce-i spun eu.






Cât ţi-au dat ?

- 20 de ani !

- Pentru ce ?

- Pentru o amărâtă de găină !

- Doar pentru o găină ?  Cum aşa ?

- A scurmat, a naibii, şi a dezgropat-o pe soacră-mea din fundul grădinii !!






Un bărbat avea febră mare, aşa că soţia l-a dus la doctor. După o consultaţie, acesta a spus:

- Doamnă, soţul dvs. are nevoie de odihnă. Vă prescriu nişte somnifere..

- Bine, domnule doctor. Şi când trebuie să i le dau?

- Dar nu sunt pentru el, sunt pentru dumneavoastra!



Un indian navajo statea langa un agent de vanzari pe o banca in parc… intre ei se afla o punga mare de hartie… indianul fixa de ceva timp punga de hartie.

- Vrei sa stii ce e in punga? intreaba agentul de vanzari.

Indianul dadu afirmativ din cap.

- E o sticla de vin, am luat-o pentru nevasta-mea.

Indianul tacu o vreme, apoi zise, dand afirmativ din cap de mai multe ori:

- …. Bun schimb ai facut…!



Soțul, venind acasă, o întreabă pe soție:

- Cum ți-a mers ziua, dulceață?




Un tip vinde câinele. Cumpărătorul întreabă:

- Sănătos?

- Sănătos!

- Inteligent?

- Inteligent!

- Credicios?

- Cel mai credincios - a cincea oară îl vând.



După ce termină spovedania, preotul îi spune în şoaptă blondei:

- Mergi cu Domnul!

Privind derutată în jur, blonda întreabă:

- Cu care dintre ei?



- Eşti prea nervos în ultima vreme, nu crezi că ar trebui să consulţi un psihoterapeut?

- Ba da! Chiar ieri am fost!

- Şi?

- M-a enervat si i-am tras o mamă de bătaie......




A aloca bani pentru lupta împotriva corupției este același lucru cu alocarea de vodcă pentru combaterea alcoolismului



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »