ZAMBETE pentru WEEKEND, de la DD




 

A aloca bani pentru lupta împotriva corupţiei este ca şi cum ai aloca vodcă pentru combaterea alcoolismului.
Pe lume îţi e sortită cu adevărat numai o singură femeie, iar dacă n-o întâlneşti eşti salvat!

Mai dulce decât orice femeie, e prietena ei.
 
I-am cumpărat soției mele o pereche de cercei cu diamante luna trecuta, iar ea n-a mai vorbit cu mine de atunci... ȋi zic unui amic.
- De ce nu? Mă ȋntreabă el.
- Aşa a fost ȋnțelegerea...i-am răspuns.

Din propria experienţă: dacă, vreodată, vedeţi cum de pe pervaz cade un cactus, lăsaţi-l să cadă...

Dacă știi meserie, oricând poți deveni amantul ideal. Cele mai căutate sunt cele de instalator, poştaş, electrician, zugrav, instructor auto…

Am citit că statul mult pe scaun scurtează viaţa, aşa că stau întins.

A arunca mucurile de țigară pe geam este o dovadă de proastă educație. Acestea pot nimeri ȋn capul oamenilor nevinovați care urinează sub fereastră.

Moşul şi baba adorau să se joace de v-aţi ascunselea. Dimineaţa, baba ȋi ascundea ţuica, iar dacă până seara moşul nu o găsea, venea rândul babei să se ascundă…

Două fetiţe făceau un om de zăpadă. 
Prima: - Acum e gata, acum e gata…
A doua: - Mă duc repede în casă să aduc un morcov.
Prima: - Adu doi, ca să-i punem şi nas.

Elevul care a promovat cu cea mai mare medie bacalaureatul anul acesta s-a hotărȃt să scrie o carte: "CUM A-M LOAT BACU"

Iubito! La prima noastră întâlnire, când mi-ai spus că ai propriul tău mijloc de transport, nici prin gând nu mi-a trecut că te referi la mătură !...

- Azi mi-am facut C.V.-ul. L-am scris, l-am redactat, apoi m-a bușit plânsul.
- De ce?
- E păcat să trimiți un asemenea om la muncă!
 
Mama către fiică:
- Draga mea, adu-mi 5 farfurii.
- Pentru?
- Trebuie să vorbesc cu taică-tău.

Am înţeles că s-a ars neonul în baie… nu înţeleg însă de ce îmi aminteşte nevastă-mea de treaba asta în fiecare săptămână...?

Nu cunosc secretul succesului ȋn viață, dar cunosc rețeta eșecului: să ȋncerci să mulțumești pe toată lumea.

Dragostea e ca maioneza: când ți se taie, o arunci şi începi alta nouă.

Fericiţi cei ce nu fumează şi nu beau alcool pentru că aceia vor muri sănătoși!

Am un corp de zeu. Cum e al lui Buddha...
 
Unele fete chiar mă iau de prost; de exemplu ieri eram la o petrecere și dansam cu o fată cu care am stat la vrăjeală toată noaptea, iar după cȃteva dansuri și cȃteva pahare, mi-a șoptit:
- Mi-am asortat chiloții cu șosetele...
- Băi, mă lași… i-am zis. Nici măcar nu porți șosete!
 
Ieri soacra-mea a venit pe la noi și mi-a zis că ȋi plac foarte mult mușcatele. 
Așa că i-am dat un pic drumu' lui Rottweiler. 

Cele mai frumoase femei sunt acolo unde se bea cel mai mult!

O femeie cu un ochi ȋnvinețit se ȋntȃlnește pe stradă cu o prietenă: 
- Vai, dar cine ți-a făcut asta?
- Soțul meu...
- Păi credeam că e plecat la Londra.
- Așa credeam și eu. 
 
Intre prietene:
- Inchipuiește-ți, Gigi m-a invitat la el să ascult un CD, dar patul scȃrțȃia așa de tare, că abia se auzea muzica! 

La restaurant, văzând cât de crăcănat merge chelnerul, un client milos îl întreabă: 
- Mă iertaţi, aveţi hemoroizi?
- O clipă, să întreb la bucătarie! 

- Toţi bărbaţii sunt nişte curvari - declară Roza.
- Chiar aşa, toţi?!
- Da' ce, parcă pe restu' poţi să-i numeşti bărbați? 

Unei doamne ȋn vȃrstă i s-a propus pentru prima dată să ȋncerce berea. Savurȃnd băutura, ea a fost surprinsă:
- Ciudat!... Gustul ei ȋmi amintește de medicamentul pe care soțul meu l-a luat ȋn ultimii douăzeci de ani! 

Bărbatul modern a rezolvat, ȋn stilul său, noua ȋmpărțire a treburilor: ocupă-te tu de tot și eu voi face restul! 

Bărbatul care are noroc ȋn dragoste, se numește burlac! 

Un soldat american aflat la Paris stătea în faţa unei catedrale şi privea o nuntă.
- Cine este mirele?  îl întreabă pe un francez, care stătea alături.
- Je ne sais pas, îi răspunde francezul.
Jumătate de oră mai târziu, americanul intră în catedrală pentru a o vizita şi vede câţiva oameni care tocmai puneau un coşciug pe catafalc.
- Cine este mortul, îl întreabă pe preot.
- Je ne sais pas, vine răspunsul acestuia.
- Pe toţi sfinţii!... exclamă soldatul. Sărmanul, nu a rezistat nici măcar o oră!

Dacă ochii vă sunt acoperiți de două mâini fine și moi, de spate s-au sprijinit o pereche de sâni și se aude: "ghici cine–i ?"… ȋn orice situație, cel mai bun răspuns va fi: "Vasile, tu ești?"… Credeți-mă, așa va fi mai bine.
 
Există două motive pentru care femeile au dureri de cap:
1. Vor un bărbat, dar nu-l au.
2. Au un bărbat, dar nu-l vor!
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS