BANCURI SCURTISIME.




Soţia către soţ:
  - Vezi băieţelul ăsta din poză?
  - Da, îl văd.
  - La opt, diseară, îl iei de la grădiniţă!

  Caut partener pentru deschidere centru comercial. Cerinţe: cagulă şi
rangă.

  - N-o să-ţi vină să crezi ce ghinion am avut, îi spune un hoţ
prietenului său... Aseară, am spart casa unui avocat şi omul m-a
prins asupra faptului. Mi-a dat drumul şi mi-a zis să nu mai fur
niciodată.
  - Păi şi care-i ghinionul?
  - M-a taxat cu 500 ? pentru consultanţă...

  Azi mi-a picat netul şi a trebuit să petrec ceva timp cu familia mea.
Par oameni de treabă...

  Matrimoniale: Doresc să fac cunoştinţă cu 3-4 bărbaţi pentru
relaţii serioase!

  Fiecare femeie are dreptul să hotărască singură câţi ani are!

  - Vă temeţi de criza financiară?
  - După 30 de ani de căsnicie, nu mă mai tem de nimic!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!