Discutii intre blonde...si nu numai!




O blonda se hotaraste sa se apuce de agricultura si se gandeste sa-si deschida o ferma de gaini. Cumpara niste gaini, insa mor toate. Mai cumpara niste gaini, insa si acestea mor. Se duce sa cumpere alte gaini, dar de data aceasta il intreaba pe vanzator:
-Cred ca am o problema... Le ingrop prea adanc sau le ud prea des ???
 
Discutie intre doua blonde:
- Mama ta  este o mare mincinoasa.
- De ce, draga?
- Spunea ca negrul slabeste si de doua saptamani ma imbrac doar in haine negre si nu am dat jos niciun kilogram...
 
Discutie intre doua blonde:
- In jurul nostru numai minciuna !
- De ce?
- Sa vezi intamplare ieri: ma uit la o usa , pe ea scria " Barbati", intru  si ce crezi ca era inauntru?
- !?
- Un WC !!!
 
O blonda intreaba o bruneta:
- Ce inseamna "shut up" ?
- Taci.
- Calmeaza-te , doar te intrebam...
 
Discutie intre doua blonde:
- I-am cumparat soacra-mii un sampon din ala cu "volume control".
- Si, cum e ?
- Nu e bun de nimic, inca o aud...
 
 
- Cum derutezi o blonda ?
- O pui sa numere treptele unei scari rulante.
 
O blonda suna disperata la pompieri:
- Arde ! Arde ! Veniti repede!
- Unde ? Cum ajungem la locul incendiului ?
-...Nu mai aveti masinile alea mari si rosii ?
 
 
Doua blonde discutau intre ele:
- Fata, mi-am luat si eu perie de WC.
- Si cum este?
- Parca era mai bine cu hartia igienica...
 
  
Doua blonde la facultate:
- Buna, in ce an esti?
- In doua mii doisprezece. Tu?
 
Blonda la volan. La radio se aude: -"Ascultati Radio 21"
Blonda: - Doamne , de unde stiu astia totul ?!
 
Doua prietene se intalnesc si blonda o intreaba pe bruneta:
- Stii in ce luna se nasc cei mai multi copii?
Bruneta raspunde:
- In luna a noua.
Blonda se duce acasa si isi intreaba sotul:
- Stii in ce luna se nasc cei mai multi copii?
- Habar nu am, raspunde acesta.
- In septembrie...
 
 
- De ce cumpara blondele carti de la anticariat?
- Ca sa fie gata citite...
 
Blonda: - Sun de doua zile la 07002300 si nu-mi raspunde nimeni.
Vanzator: - De unde aveti acest numar, doamna?
Blonda: - Este pe usa companiei dvs.
Vanzator: - Doamna, acela este programul nostru...
 
- De ce au angajatele blonde salariul mare?
- Pentru ca prostia se plateste...
 
 
Suport tehnic:
- Parola dumneavoastra este "a" mic de la albina, "V" mare de la Victor si cifra 7.
Blonda:
-Mare sau mic ???
 
 
Doua blonde asteapta autobuzul in statie.
- Ce numar de autobuz astepti? intreaba o blonda.
- 9 ,raspunde cealalta.
- Eu astept numarul 3, spune prima blonda.
La un moment dat in statie apare autobuzul 39.
- Ce bine, mergem impreuna acasa! spune prima blonda.
 
O blonda merge la doctor.
- Domnule doctor, de fiecare data cand fac sex ma doare...
Doctorul introduce mana si o intreaba daca o doare, blonda zice ca nu, doctorul baga mana mai mult, tot nu o doare, mai mult ... si blonda scoate un tipat:
- Va doare? intreaba doctorul.
- Da.
- Pai de ce nu mi-ati zis: aveti probleme mari cu amigdalele...
 
  
O blonda isi gaseste masina din parcare cu portiera infundata. Un trecator binevoitor o sfatuieste sa sufle in teava de esapament pana cand portiera revine la forma initiala. Blonda nu sta mult pe ganduri si incepe sa sufle.
In timp ce era in plina activitate, o alta blonda apare:
-Ce faci draga?
-Suflu ca sa indrept portiera.
-Vai draga, fraiera mai esti ! N-o sa reusesti niciodata ! 
-De ce?
-Pai nu vezi c-ai ferestrele deschise ...
 
O blonda se hotaraste sa se cuminteasca, asa ca se cupleaza cu un baiat cuminte. Cand, in sfarsit, ajung in pat, tipul ii sopteste blondei:
- Pot sa-ti zic Ghiocel?
- Da, dar de ce?
- Pai esti prima...
- Aha, da' eu pot sa-ti zic Boeing?
- Da, dar de ce?
- Pai esti al 747-lea...
 
 
 
O blonda consultata la ginecolog. Acesta o intreaba:
-Domnisoara, aveti pierderi mari in timpul menstruatiilor?
-Eh!... Cinci - sase sute de euro...
 
O blonda intra in magazinul de pantofi. Se uita ce se uita, si cere vanzatoarei sa ii arate o pereche de pantofi, pe care ii si probeaza. Vanzatoarea o intreaba:
- Cum sunt?
- Ma cam strang putin, raspunde blonda.
- Incercati sa le scoateti limba, spune vanzatoarea.
- Thoth ma strangh phusin...
 
O blonda suna la politie:
- Doi hoti mi-au furat masina!
- I-ai vazut?
- Da...
- Ai retinut fetele lor?
- Nu, dar tin minte numarul masinii...
 
Doua blonde se plimba pe Magheru. Una dintre ele gaseste o oglinda. O ia de jos, priveste si zice:
- Uite, fata, o poza cu mine !
- Ia da-mi-o si mie ! Ha , Ha , Ha , ce fata de proasta ai ....
 
 Ce face o blonda in fata unui zid de sticla?
R:- Se ridica pe varfuri sa vada ce e in spatele lui.
 
- In viata exista o singura mare iubire ! spune o blonda in etate.
- Si care a fost marea ta dragoste? o intreaba o blonda mai tinerica.
- Marinarii, maica, marinarii...
 
I: Cum omoara o blonda un peste?
R: Il ineaca.
 
I: Cum tii o blonda ocupata toata ziua?
R: Scrii pe ambele fete ale unei coli "Citeste pe verso".
 
 
Ce o impiedica pe blonda sa faca o facultate?
- Liceul!
 
Examen la fizica . Subiectul: Fenomenul ionizarii. La sfarsitul examenului blonda o intreaba pe colega ei de banca din timpul examenului:
- Ma tu ai stiut?
- Perfect! raspunde aceasta.
- Sa-ti dea Dumnezeu sanatate zice blonda, inseamna ca am stiut si eu, pentru ca am copiat cuvant cu cuvant de la tine.
Enervata si ingrijorata bruneta care stiuse ii spune blondei:
- Idioato, cum ai putut face una ca asta, acum o sa ne prinda si o sa ne pice pe amandoua!!
- Fii serioasa, ii raspunde blonda care copiase, n-o sa se prinda nimeni pentru ca am mai si schimbat si eu pe ici pe colo. De exemplu unde tu ai pus ION, eu am pus GHEORGHE!
 
In fata plutonului de executie sunt aduse 3 tipe: una bruneta, una roscata si, evident, una blonda. Prima este adusa roscata. Cand se pregateau soldatii sa o impuste, tipa incepe sa stige:
- TORNADA!!!
Toti tragatorii au luat-o la fuga sa se adaposteasca si gagica a scapat.
Vine randul brunetei. Striga si ea :
-CUTREMUR!! si pana se dezmeticesc aia fuge si ea.
Vine si blonda si scuturandu-si coama blonda striga si ea:
- FOOOOOC!!!
 
  
Doua blonde stateau de vorba; una dintre ele o intreaba pe cealalta:
- Draga, tu cand faci dragoste, vorbesti cu sotul tau?
- Da, daca ma suna!
 
Suna blonda la CFR: - Imi spuneti va rog cat face trenul din Tg. Mures pana in Bucuresti?
-O secunda... - Multumesc!!!
 
 
De ce fuge o blonda in jurul dusului??....Pentru ca pe sampon scrie wash&go.
 
 
Intrebare: De ce zambeste o blonda cand fulgera?
Raspuns: Deoarece crede ca i se face poza.
 
 
Stii cate bancuri cu blonde exista?
-... NICI UNUL ! Toate sunt intamplari adevarate.
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »