Umor FFF negru.




Ajutor pentru diagnostic
De cămaşa unui pacient, care a fost adus de urgenţă la spital cu ambulanţa, era prins un bileţel: D-lor doctori, aceasta este epilepsie, nu apendicită. De apendicită am fot operat deja de trei ori!
Recunoaştere
- Cum recunoaşteţi o femeie cu SIDA?
- Mor bărbaţii după ea.
Vorbe bune
Preotul la înmormântare:
- Decedatul a fost un om bun, un soţ credincios, un tată iubitor, corect, generos .
Văduva în şoaptă:
- Copii, cineva să meargă să verifice în sicriu. Vreau să mă asigur că nu am venit la înmormântarea altcuiva.

Pregătire pentru trecerea dincolo
Un tip se duce la doctor:
- Nu ştiu, doctore, ce am: mă doare ficatul, mă doare spatele, mă doare inima.
Îi face doctorul analizele şi-i spune:
- Îmi pare rău, ai cancer şi în trei luni ai să mori.
Pleacă tipul supărat şi se întâlneşte cu un prieten la metrou. Îi spune de vizita la doctor, că este bolnav de SIDA şi că va muri în trei luni. Prietenul pleacă repede, uitând să dea mâna cu el. În staţia de autobuz, se întâlneşte cu altul şi aceeaşi poveste. Îi ajunge doctorului la ureche povestea şi îl cheamă la el:
- Bine, domnule, ce vorbe-s astea? Ţi-am spus clar că vei muri de cancer în trei luni şi dumneata împrăştii la toată lumea că vei muri de SIDA?
- Lasă-mă, doctore, că şi aşa sunt destul de supărat! Ce vrei, după ce mor, să-mi f*tă toţi nevasta?

Boli rare
Un cioban vine la doctor:
- Domnule doctor, te rog să-mi dai un certificat în care să specificaţi că sunt bolnav de SIDA!
- Păi, nu merge aşa, trebuie să faceţi analize.
- Care analize, domnule doctor? Da-mi pur şi simplu un certificat!
- Şi la ce-ţi va folosi?
- În primul rând eu voi fi primul din sat cu SIDA. În al doilea rând, când voi fi cu oile la munte nimeni nu va veni la nevastă-mea. Şi în al treilea - vreau să văd faţa celor care deja au fost la ea!
 
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!