Inmormantare la tigani!






UN ZAMBET 
Rasul este cel mai bun medicament


          Moare ţiganu'.
          La cimitir mama  puradelului îi zice  :
          "Hauz mooo, dapăi  predică şi tu ceva despre tac-tu, nu sta aşa ca un mulău !"
          Puradelu', gândeşte ce gândeşte,.....se reculege şi începe:
          " Dragi vecini, stimate sat 
            Ce e viata ? ... Un căcat !
            Luni era pe mama-n pat, 
            Marti era în crâşmă  beat, 
           Joi era pe prispa căsii,
            Azi s-a dus în p...... mă-sii.
            Iar tu mamă-n doliată,
            Dă-l în p... mea de tată,
            Ai uitat când te-a bătut,
            Când cu altul te-ai f...?
            Eu acuma-l plâng într-una,
            A murit, manca-i-aţi p...! "


 Unul la 7 dimineata, sub balcoanele unui bloc, zbiera din toti bojocii: 
 - Nutii! Nuutiii!
 Nici un raspuns. Iarasi :
 - Nutii! Nuutiii!
 Tot nici un raspuns. Iarasi :
 - Nutii! Nuutiii! 
 Catadicseste unul sa deschida :
 - Ce aia ma-tii vrei ma, de zbieri asa la 7 dimineata?
 - Nuti s-a sculat?
 - Nu mi s-a sculat! 

Pe dumneata te-am văzut foarte des! zice judecătorul acuzatului. De câte ori ai mai fost condamnat?
-Niciodată, domnule judecător! Eu sunt portarul de la bordel... 
 









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…