Teatrul absurd, dar... Zambiti ! ! ! ...






 Asa s-o fi nascut teatrul absurd?

- Ce v-ar placea?, ma intreaba barmanul.
- Ce mi-ar placea?... Pai, o casa mai mare, bani mai multi si o sotie mult mai frumoasa.
- Nu, zise barmanul calm, am vrut sa zic: "Ce doriti?"
- Imi doresc sa castig la loterie, sa moara soacra-mea si copilul meu sa se nasca sanatos.
- Ce sa fie???..., zise barmanul incepand sa-si piarda rabdarea.
- Baiat sau fata... nu conteaza, ii spun.
- Domnule (enervat de-a dreptul), m-ai inteles gresit, te-am intrebat doar:
 "Ce vrei sa bei??!"
- Aaa... ii zic, pai de ce nu spui asa?!... Ce ai?
 Barmanul:
- Absolut nimic! Sunt perfect sanatos!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Loto?
-Da!
-Un bilet!
-Bani?
-Na!
-Biletul?
-Nu!
-Buletin?
-Na!
-Biletul?
-Nu!
-???
-!!!
-???
-Nu dam la cai!
-Nu-s cal!
-Dovada?
-N-am!
-??????????????
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1






  Doi tigani faceau integrame:
- Metal pretios, zice unul
- Haur?
- Nu haur, ca e din 3 litere.
- Fer?
Proteste la Cluj-Napoca :
- Merem la miting sa-l dam jos pe Basescu?
- Merem. Da' cate grade is afara?
- Minus 7.
- No, lasa, ca nu-i om rau...

Suna cineva la usa unui apartament. Un tip deschide si vede o doamna nervoasa care intreaba:
- Dumneata ai salvat ieri un băiat pe lac de la inec?
- Da, eu...
- Si sapca lui unde e?!

- Care este cea mai rapida si sigura cale de iesire a romanilor din criza?
- Otopeni !!!

O tanara statea pe o banca in parc, cand un individ ce parea boschetar se aseaza langa ea si o intreaba:
- Domnisoara, vreti sa va culcati cu mine?!
- Nu!
- Atunci, va rog sa plecati din patul meu!
Un bărbat întreabă instructorul la sala de fitness:
- Vreau să impresionez o fată, ce aparat să folosesc?
Instructorul îi răspunde:
- Foloseşte bancomatul !...
Afiş într-un bar: "Dacă beţi ca să uitaţi, vă rugăm plătiţi înainte!"

Un tip bătrân şi foarte bogat era grav bolnav. Vin rude să-l viziteze şi întâlnesc medicul.
- Doctore, mai e vreo speranţă?
- Niciuna! Pacientul se va vindeca!
 
Doi amici, vară toridă, în barcă la pescuit, beau bere, cu lansetele în apă, fumează nişte trabucuri ... când deodată unul din ei se opreşte şi zice din senin:
- Auzi mă, cred că divorţez de nevastă-mea, nu mi-a mai vorbit de o săptămână!
- Băă, io zic să te mai gândeşti, femeie bună ca asta e mai greu de găsit...







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS