CUM SE PUNE UN PREZERVATIV, lectie practica!


 Îmi amintesc de prima mea experienţă cu un prezervativ.
Aveam 14 ani. M-am dus la farmacie pentru a
cumpăra un pachet de prezervative. În acele zile am avut
nevoie de mult curaj pentru a merge la farmacie şi a
cere aşa ceva, deoarece toată lumea din ora  mă cunostea
si nu  exista nici-o îndoială că tânăra, cred că numele ei era
Alexandra, ştia pentru ce se folosesc.
Ea lucra  ca farmacistă, era în spatele tejghelei
și vedea că eram într-adevăr jenat de întreaga procedură.
Mi-a dat pachetul si a întrebat dacă stiu cum se foloseşte un  prezervativ . Sincer, am răspuns :
  - "Nu,  chiar nu !"
A desfăcut pachetul, a luat unu si l-a tras peste degetul mare.
M-a avertizat să mă asigur că a fost bine si sigur pus.
I se părea că încă o privesc confuz.
Deci, s-a uitat în jur pentru a vedea dacă mai era cineva in farmacie. Nu era...
" Doar un minut", a spus ea, si m-a condus în spate , şi-a descheiat bluza
și a îndepărtat -o. Şi-a desfacut sutienul si l-a pus deoparte.
"Asta te excita?"
Ei bine, am fost atât de uimit că tot ce am putut face a fost să raman
cu gura deschisă şi să dau din cap. Apoi a spus că era timpul să punem prezervativul.
Cum eu îl puneam, ea şi-a dat jos fusta şi chiloţeii şi s-a aplecat peste un birou.
 
- "Ei bine, haide", a spus ea, "Nu avem prea mult timp."
Asa că m-am urcat pe ea. A fost atât de minunat că, din păcate, nu am mai putut tine mult
și am terminat în câteva momente.
S-a uitat la mine cu un pic de încruntare!
- "Ai pus prezervativul?" a întrebat ea.
 
- "Sigur că da!" si i-am arătat degetul meu să vadă.
 
Am primit cea mai grea  palmă din viaţa mea…
Intotdeauna pentru mine a fost... prea.... greu să înţeleg femeile...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…