RUGACIUNE




RUGACIUNE  

Te rog să nu rupi lanţul. Ai de rostit 33 de cuvinte.

" Dumnezeu,
Tatăl nostru,
mergi prin casa mea şi-mi ia toate grijile mele şi bolile şi
Te rog să mă insotesti peste tot şi să vindeci familia mea, în Numele Domnului nostru Iisus! 
                                                          Amin!"

 Această rugăciune este foarte puternică.
Trimite la 12 persoane ( si daca nu la 12, la
cate crezi tu, oricum, nu strica nimanui) si iti poate aduce o binecuvântare
 sau poate un răspuns la ceva (o rugăciune, o cerere), care a fost mult aşteptat.
 
 Nu rupe lanţul.  Roaga-l pe Dumnezeu şi trimite acest mesaj mai departe. Uită-te laceea ce face El!  

 Fiti binecuvantate !



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse