Copiii gandesc....in bancuri!




 Discutie intre copii....



Discuţie între doi copii:
- Tu i-ai surprins vreodată pe părinţii tăi făcând dragoste?
- Pe tata niciodată , dar pe mama de câteva ori.

- Ce trebuie să faci, ca să ai o căsnicie fericită? este întrebat un copil.
- Să îi spui mereu soţiei tale că este frumoasă, chiar dacă a ajuns să fie şleampătă ca o remorcă! 

- Ce vrei să te faci, când vei fi mare? întreabă învăţătoarea.
- Dacă voi fi frumoasă, mă fac actriţă de cinema, răspunde fetiţa, daca voi fi urâtă, mă fac învăţătoare, aşa ca dumneavoastră!

Doi copii merg pe stradă şi văd o femeie gravidă:
- Eu ştiu ce are tanti în burtă!
- Ce?
- Un copil.
- De unde ştii?
- Când l-am întrebat pe unchiul Ionel de ce este aşa gras, mi-a spus că a mâncat un copil obraznic.

În metrou, vis-a-vis de o mamă cu fetiţa ei, sta aşezat un bărbat cu o barbă neagră şi deasă. Fetiţa şi-a înfipt privirea în respectiva barbă şi cu interes o studiază. Bărbatul zâmbind binevoitor îi spune:
- Seamăn cu tăticul tau?
Fetiţa, supărată că a fost deranjată din contemplare:
- Nuuu. cu păsărica mamei, tăticul meu e frumos.

Părinţii stau îmbrăţişaţi pe canapea. Fiica lor de patru ani, după ce i-a privit ceva timp, spune:
- Ajunge cu îmbrăţişarea. Şi aşa suntem mulţi! 

- Ce vrei să te faci când vei fii mare?
- Vreau să mă fac soldat!
- Dar duşmanii te vor omorî!
- Atunci mă fac duşman!

- Spune-mi de ce te dai cu făină pe faţă? o întreabă un copilaş pe bunicuta lui.
- Ca să mă fac frumoasă!
- Şi de ce nu te faci?!

Copilul:
- Ce-i aia de la uşa bisericii?
- Instalaţie de alarmă.
- Pentru ce?
- Să nu intre hoţul.
- Hoţul nu are voie să se roage?

- De ce există ceasuri cu cuc şi nu cu cocoş, din moment ce cocoşul e cunoscut că ne trezeşte dimineaţa?
- Ceasurile sunt cu cuc şi nu cu cocos, deoarece cucul a fost prima pasăre sculătoare. (11 ani)
- Mult mai uşor învaţă un mecanism cu roţi dinţate să zică: Cu-cu decât Cu-cu-ri-gu. (13 ani)
- Meşterul care a băgat prima data cucul în ceas s-a gândit că nu poate să strâmteze ditamai cocoşul şi să-l bage acolo, şi de atunci ceasul a rămas aşa, cu cuc şi nu cu cocoş. (11 ani)

- Dacă bretelele ţin pantalonii, ce ţine cravata?
- Cravata e făcuta să se spânzure unii bărbaţi şi să le ia alţii gagicile lor. (9 ani)

- La ce folosesc sprâncenele?
- Sprâncenele folosesc ca să ţină fruntea sus, să nu-i vină fruntea pe ochi. (6 ani)

- Ce este acela un serviciu?
- Servici e un om care stă şi semnează condica, sau stă ca să bea o cafea. (7 ani)

- La ce foloseşte steagul?
- Steagul foloseşte, că atunci când veneau turcii peste noi, ei nu ştiau peste ce ţară veneau şi atunci noi le arătam steagul şi după aia ei ştiau. (7 ani)

- Ce este respectul?
- Respect înseamnă să te scoli si să stea babele pe scaun. (9 ani)

 














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »