Tanar pana la moarte daca dormi (la volan)




 
SMS: Ajung in 10 minute. Dacă întârzii, mai citeşte o dată mesajul.
Un nebun se plimba prin curtea spitalului cu o sfoara de care era legat un CD.
- Ce faci cu sfoara aia?, intreaba doctorul.
La care nebunul, şmecher: Trag muzică!
 
Căsnicia este o relaţie oficiala a două persoane, din care una are întotdeauna dreptate, iar cealaltă este SOŢUL!
 
Când bărbatul se simte rău, îşi caută soţia.
Când bărbatul se simte bine îl caută soţia!
 
Dacă viaţa ţi-a aruncat o lămâie acră, nu dispera: caută sarea şi tequilla!
 
I. Cum recunoşti un motociclist fericit?
R. Are muşte între dinţi.
 
Ce obţii dacă încrucişezi un neamţ cu un irlandez?
Un bărbat dispus oricând să execute ordinele dar prea beat să o poată face.
 
Divorţul a fost inventat înaintea căsătoriei. Altminteri nimeni n-ar fi avut curajul să se însoare!
 
Somnul previne îmbătrânirea. Mai ales cel la volan.
 
- Acuzat, recunoaşteţi că sunteţi vinovat?
- Încă nu, onorata instanţă, să vedem mai întâi ce ştiu martorii.
 
Ştiţi care-i diferenţa dintre COMPLET şi TERMINAT?
Dacă te căsătoreşti cu persoana potrivită, eşti COMPLET!
Dacă te căsătoreşti cu persoana nepotrivită, eşti TERMINAT!
Şi dacă persoana potrivită te prinde cu persoana nepotrivită, atunci esti COMPLET TERMINAT!
 
- Alo!…Bună iubito, ce faci?
- Rău iubitule, acasă, mi-e rău. Tu?
- La intrarea în club, chiar în spatele tău!!!
 
- Dragul meu, te părăsesc!
- Şi tu ți-ai dat seama că sunt prea bun pentru tine?
 
Am un prieten necăsătorit însă pe care mereu îl iau la întrebări şi îi zic:
- Măi Ioane, tu când te însori? 
Până într-o zi când mi-a răspuns:
- De ce mă tot întrebi? Nu suporţi să mă vezi burlac şi fericit?
 
Sunt unele momente în viaţă când îţi vine să te apropii de cel de lângă tine, să îl baţi uşor pe umăr, să îl strângi în braţe şi să îl întrebi:
- Cum reuşeşti să te descurci, aşa, fără creier? E greu?
 
Soţia către soţ: Tu nu mă iubeşti!
Soţul, arătând cei 5 copii spune: p`ăştia crezi ca i-am descărcat de pe internat?
 
Dacă nu reuşeşti să-ţi găseşti jumătatea, caută două pătrimi!
 
Pesimistul: Femeile din barul ăsta sunt nişte stricate.
Optimistul: Aşa sper şi eu.
 
Toţi oamenii aduc fericire. Unii prin prezenţă, alţii prin absenţă!
 
Un poliţist opreşte o şoferiţă blondă şi îi zice:
- Doamnă, aţi întrecut orice măsură. În săptămâna asta aţi călcat deja cinci pietoni.
- Şi câţi am voie?




























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse