Rugaciunea sa va apere


În Marţi, 13 Mai 2014 15:00:42, Actronics Srl <actronicssv@yahoo.com> a scris:


Trimis de pe iPhone-ul meu

Început mesaj redirecționat:




Rugaciunea sa va apere

 
Stai jos, relaxeaza-te si, MAI CITESTE O DATA, citeste randurile astea, fara graba ! 
  
  Eu Cred...
  Ca nu trebuie sa ne schimbam prietenii,
  Daca intelegem ca prietenii se schimba.
   
   Eu Cred...
   Ca indiferent cat de bun este un prieten,
   El tot te va rani, din cand in cand,
   Iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta. 
  Eu Cred...
  Ca o adevarata prietenie continua sa creasca,
  Chiar si la distantele cele mai mari.

      
   Eu Cred...
   Ca imi ia foarte mult timp
   Sa devin persoana care as vrea sa fiu.

       
    Eu Cred... 
    Ca poti merge in continuare,
    Mult timp, dupa ce ai crezut ca nu mai poti. 
        
 
     Eu Cred...
     Ca suntem responsabili de ceea ce facem,
     Indiferent de ceea ce simtim.
 
          
     Eu Cred...
     Ca prietenul meu si cu mine
     Putem face orice sau nimic
     Si totusi sa ne distram de minune.
            
     Eu Cred...
     Ca uneori, oamenii de la care te asteptai sa te loveasca,
     Atunci cand ai cazut,
     Vor fi aceia care te vor ajuta sa te ridici.
 
        
 
     Eu Cred...
     Ca maturitatea are mai mult de aface    
     Cu genurile de experiente pe care le-ai incercat,
     Decat cu cate aniversari ai sarbatorit.
         
     Eu Cred...
     Ca nu intotdeauna este suficient
     Sa fii iertat de ceilalti.
     Cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti.
         
     Eu Cred...
     Ca trecutul nostru si circumstantele
     Poate ca au influentat cine suntem acum,
     Dar numai noi purtam raspunderea pentru cine vom deveni.           
     Eu Cred...
     Ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat,
     Cand un prieten te cheama in ajutor,
     Vei gasi in tine forta sa-l sustii.
          
     Eu Cred...
     Ca diplomele atarnate pe perete
     Nu te transforma automat intr-o fiinta umana decenta.        
   Eu Cred...
   Ca ar trebui sa trimiti gandurile astea
   La toti oamenii in care crezi, eu tocmai am facut-o. 
  Oamenii cei mai fericiti nu au parte
  De lucrurile cele mai bune
  Dar pot obtine totul din cele pe care le au 
   Suntem in saptamana ingerilor. Cu mult drag si multa iubire...! 

Îngrijorarea priveşte în jur, Părerea de rău priveşte înapoi, Credinţa priveşte în sus. Acest înger a fost trimis să te protejeze...
          
Trebuie să îl trimiţi către 8 persoane inclusiv eu. 
În 8 minute vei primi ceva ce ai aşteptat de mult. 
Crede!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,   

 
RUGACIUNE FOARTE PUTERNICA    
Vă rugăm să nu rupeţi lanţul.Doar 27 de cuvinte
Dumnezeu, Tatăl nostru, mergi prin casa mea şi-mi ia toate grijile mele şi bolile şi Te rog să mă urmăreşti peste tot şi vindecă familia mea, în Numele lui ! Amin. "    
 Această rugăciune este foarte puternică. Trimite la 12 persoane. O binecuvântare va veni la tine în forma unui nou loc de muncă, o casă, o căsătorie, finanţe sau poate un răspuns la ceva (o rugăciune, o cerere), care au fost atât de aşteptate.   Nu rupe lanţul. Oare Dumnezeu este pe primul loc în viaţa ta? Dacă da, încetează ceea ce faci acum şi trimite acest mesaj mai departe. Uită-te la ceea ce face El!
 
 

 
 

                 






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…