Reteta fericirii sigure in casnicie!


Era o pereche de tineri căsătoriţi de aproape două săptămâni .
Soţul, deşi era foarte îndrăgostit de aleasa inimii, abia aştepta să iasă în oraş cu vechii lui prieteni, să petreacă.
Aşa că, într-o seară, îi spuse soţiei :
-         Scumpa mea , mă întorc repede ...
-         Unde vrei să pleci , iubitule ?
-         Merg până la bar, iubi, vreau să beau o bere .
-         Vrei bere, dragostea mea ? întreabă tandră soţia, şi deschide uşa la frigider, unde se puteau vedea 25 de mărci de bere din 12 ţări : Germania, Olanda, Danemarca, Cehia, Franta, ...
-         Da, acadeaua mea, îi spune soţul descumpănit, dar ... la bar ... au halbe îngheţate, ştii tu ...
-         Vrei o halbă îngheţată, iepuraş ? şi deschise uşa congelatorului, de unde scoase o halbă îngheţată de abia o putea ţine în mână ...
-         Da, pisicuţo, îi spune soţul vizibil iritat, dar la bar au gustări deliciaose, de tot felul, nu stau mult, mă întorc imediat , promit ! OK ?
-         Vrei gustări, păpuşel ? îi murmură duios soţia, şi scoate din cuptor 5 tăvi cu gustări aburinde, care emanau arome irezistibile,  ispititoare : aripioare de pui, fleici şi coaste de porc, ciuperci, legume, etc ...
-         Da, dragostea mea, dar la bar se mai înjură, se vorbeşte urât ...
-         Vrei vorbe urâte, dragule ? Atunci ... AUZI, BĂI PULICĂ , BEA-ŢI ÎN PIZDA MĂ-TI  BEREA NENOROCITĂ DIN HALBA AIA ÎNGHEŢATĂ, ŞI MĂNÂNCĂ-ŢI CĂCATURILE ALEA DE GUSTĂRI, PENTRU CĂ EŞTI ÎNSURAT ŞI NU PLECI NICĂIERI ! M-AM EXPRIMAT CLAR, NENOROCITULE ?
 
... după care au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi !!!...
 

 





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »