Bruce Lee…ars de Bula!

O familie de tineri casatoriti evrei, in concediu in Tirol, intr-un hotel de 5 stele, all-inclusive. Vine ultima zi si distractia trebuie platita
La receptie.
Receptioner: Buuun! Camera cu pat dublu, 6 zile, 450 euro-
- Evreul: OK!
- Receptioner: Sauna, 49 euro!
- Evreul: Nu folosit.
- Receptioner: Da, dar e problema voastra, ati fi putut sa o folositi!
- Solarium, 57 euro!
- Evreu': Ce aia Solarium? Nu folosit!
- Receptioner: Da, dar ati fi putut sa-l folositi!
Mai departe: terenuri de tenis si piscine 180 euro!
- Evreu': Nu jucat tenis, nu facut baie.
- Receptioner: Da, dar ati fi putut sa faceti!
Face evreul calcule, dar se opreste brusc.
- Evreu': Buuun, acum scad eu la tine 400 euro, ca i-ai tras-o Rashelicai mele!
- Receptioner: Ce esti nebun? Nici macar n-am atins-o!
- Evreu': Da, dar e problem al tau, ai fi putut sa o faci!
 
 
- De ce stau blondele la colţ când e frig?
-Pentru că au aflat că acolo sunt 90 de grade
 
 
Examen la fizică. Subiectul: Fenomenul ionizării. La sfârşitul examenului, blonda o întreabă pe colega ei de banca din timpul examenului:
- Mă, tu ai ştiut?
- Perfect! răspunde aceasta.
- Să-ţi dea Dumnezeu sănătate, zice blondă, înseamnă că am ştiut şi eu, pentru că am copiat cuvânt cu cuvânt de la tine.
Enervată şi îngrijorată, bruneta care ştiuse îi spune blondei:
- Idioato, cum ai putut face una ca asta, acum o sa ne prindă şi o să ne pice pe amândouă!
- Fii serioasă, îi răspunde blonda care copiase, n-o să se prindă nimeni, pentru că am mai şi schimbat pe ici, pe colo. De exemplu unde tu ai pus Ion, eu am pus Gheorghe!
 
 Bula vine de la scoala:
-Bula ai raspuns azi la vreo intrebare pusa de profesori.
-Da!
-Ce intrebare?
-Cine a spart geamul.
 
 
Directorul unui internat ii previne pe baieti :
- Daca da dracu' si-l prind pe unul din voi in dormitorul fetelor, il amendez cu 10 Euro; a doua oara il ard cu 20 de Euro si a treia oara cu 40 Euro !
Din spate, o voce timida :
- Dom' director, da' un abonament cat costa ?

Anunt la gradina zoologica:
"Va rugam nu speriati strutul… Podeaua este cimentata.
 
Un lord, trecand pe langa un cersetor, ii arunca 5 lire si ii spune:
- Ia, omule si bea un whisky in sanatatea mea!

- Sir, dar eu nu obisnuiesc sa beau! ii raspunde cersetorul.
- In acest caz, poftim 10 lire sa-ti cumperi tigari.
- Sir, dar eu nu sunt fumator!
- In regula, am inteles! Uite 50 de lire, du-te la o casa de toleranta si alege-ti cea mai frumoasa femeie!
- Sir, nu va suparati, dar prefer sa nu am de-a face cu asemenea femei!
- Ei, omule, in cazul acesta ia 100 de lire si du-te la sotia mea, sa vada si ea in ce hal ajunge un barbat care nu bea, nu fumeaza si nu merge la femei!
 
 
Un tip bate la poarta unei case! Un caine se ridica in 2 picioare si-i spune:
- Stapanul nu e casa!. Tipul lesina de spaima. Cand isi revine, il intreaba pe caine:
- Pai, daca esti caine, de ce nu latri?
- N-am vrut sa va sperii!
 
Un beţivan întreabă barmanul:
- Câtă bere vindeţi pe zi?

- Cam patru butoaie…
- Vreţi să vă spun cum aţi putea să vindeţi cinci butoaie pe zi?
Barmanul interesat:
- Cum?
- Umpleţi halbele ca lumea…!
 
 
Un evreu intr-o cafenea Starbucks citea un ziar arabesc. Intra un prieten care, vazand straniul fenomen, se supara si-i spune:
- Moshe, … ti-ai pierdut mintile? De ce citesti un ziar arabesc?
Moshe raspunse: Citeam ziarele evreiesti si, ce sa vezi? Evrei persecutati, Israelul atacat, evrei disparuti prin asimilare si casatorii interrasiale, evrei traind in saracie. Asa incat am trecut la citirea ziarelor arabesti. Si ce-am gasit ? Evreii detin toate bancile, evreii controleaza mass-media, evreii sunt toti bogati si puternici, evreii conduc lumea. Stirile lor sunt mult mai bune!
 
 
-De ce caraie cioara cand zboara?
- Schimba viteza!…
 
 
O haita de lupi vrea sa treaca un pod. Le sare in fata un iepuras in fata si ii intreaba:
-Lupilor sunt duri printre voi???
-Nu.
-Atunci trebuie sa imi dati fiecare cate 2.000 de lei ca sa treceri podul!!!
A doua zi se intampla la fel si a treia zi se gandesc lupii sa aleaga 3 dintre ei sa fie durii haitei. Cand dau sa treaca podul iepurasul iar le sare in fata si le zice:
-Lupilor sunt duri printre voi???
-Da,raspund lupii si ies in fata cei 3 lupi alesi.
Atunci iepurasul zice :
-Ursule ia-le la astia cate 5.000 de lei ca eu le iau de la restul cate 2.000!!!
 
 
- De ce rămâne nemişcată o blondă la zoo, în fata cuştii leului care rage din toţi rărunchii?
- Vrea să vadă ce film dă Metro Goldwin Mayer…
 
 
 
Merge Bula pe strada si, la un moment dat, se intalneste cu Bruce Lee…
- Salut..Lee!! Yo my men! Arata-mi si mie o schema de karate…..ii da asta una il baga in spital… se duce la el in vizita a doua zi si Bula in intreaba cum se numeste asta …. la care Lee ii zice "cheia chineza"
Intr-o alta zi la fel. Il intalnste Bula pe Bruce Lee. Iar il roaga sa-i arate o schema…Asta, pac ii da una iar ..iar il baga in spital …A doua zi la fel …Il viziteaza si Bula il intreaba:
-Da asta cum se numeste?
-Cheia japoneza….
Dupa cateva zile , se reintalnesc …si acum il roaga Bruce Lee pe Bula sai arate si el o schema. Pac, ii da Bula una si il baga in spital…Cand se duce in vizita, Lee uimit  il intreba pe Bula:
-Bula, dar figura aia a ta , cum se numeste?
-Cheia franceza!
 

Războiul de 100 de ani a rămas celebru în istorie prin două lucruri: centura de castitate şi meseria de lăcătuş mecanic.
 
 
Nevasta îşi ia în primire bărbatul venit acasă dimineaţa după o noapte petrecută cu băieţii la bere:
- De ce vii acasă la 5 dimineaţa!?
- Păi unde vroiai să mă mai duc la ora asta, toate barurile sunt închise.  
 

Trecerea peste graniţă : De câte ori mă las transportat de gânduri, mă trezesc peste graniță!
 

 
 

 














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…