Eu te-am otravit! RĂZBUNAREA FEMININĂ ...




RĂZBUNARE   FEMININĂ   1
 
  Azi fata mea împlineste 21 de ani şi sunt încântat  că este ultima pensie
alimentară pe care i-o dau, aşa că am chemat-o si  i-am zis:
- "Fetiţa mea, vreau să te duci la maică-ta  acasă cu cecul asta şi  să-i spui :
Asta este ultimul cec pe care-l mai  primeşte în viaţa ei,  nenorocita!   
Şi  să vii să-mi spui ce mutră face."
 Aştepta nerăbdator şi când intră fiica lui, a întrebat-o: 
 - "Ce ţi-a zis vrăjitoarea de maică-ta şi ce  faţă a făcut ?"
- "Mi-a zis că aşteptă ziua asta, 
                           
ca să-ţi  spună că nu eşti tu tatăl  meu!"
 
 
RAZBUNARE FEMININA 2
Un barbat care-şi ofensa mereu soţia, chemă un grup de prieteni să-l acompanieze  ca să-şi conducă soţia la aeroport, care pleca
într-o caălătorie la Paris.
In fata tuturor, la despărţire, el îi dori călătorie plăcută şi strigă tare: 
- "Iubito, nu uita să-mi aduci la întoarcere o  "mica şi  frumuşică franţuzoaică".
  După 15 zile bărbatul o primi la aeroport, cu  acelaşi grup de prieteni şi
cu voce tare, o  întrebă:  
- "Mi-ai adus franţuzoaica   promisă?"
- "Am făcut tot ce mi-a fost în putinţa", răspunse soţia, 
 "rămane doar să ne rugăm sa se nască  fetiţă."
 

RAZBUNARE  FEMININA 3

 Pe patul de moarte un bărbat îşi chema soţia şi  cu voce slabită îi spuse:
- "Aş vrea să-ţi fac o mărturisire, ca să  pot muri în pace."
- "Lasă", spuse ea, "stai liniştit,  nu e bine să faci  niciun efort."
- "Nu, nu", spuse el, "vreau să-ţi spun că m-am culcat cu  sora ta, cu mama ta şi cu cea mai bună prietenă a  ta."
.
 
.
.
- "Ştiu asta dragule, de asta te-am şi  otrăvit!"
 
 
 
 
 


















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…