Pastila de buna dispozitie...



Maria vine acasa fericita:
- Mama am o veste buna, nu mai trebuie sa-mi cumperi carti de scoala anul viitor.
mama:
- De ce?
Maria:
- Am ramas repetenta!

Un angajat intra suparat la sef:
- Daca nu-mi mariti salariul cu 100 euro le spun celorlalti ca mi l-ati marit cu 200!
 
Un cuplu certat mergea cu masina pe camp. Trec pe langa niste grajduri si ea zise:
- Neamuri de ale tale?
El:
- Da, cumnati si socri...
 
Un condamnat intra in camera cu scaun electric:
- Ce face dracovenia asta.
Gardianul:
- Nu-ti bate capul cu asta, o sa te punem la curent imediat!

O tigara scurteaza viata cu 3 minute, o bere scurteaza viata cu 6 min, o zi de munca cu 8 ore...
 
Doi microbi stateau de vorba
- Sunt bolnav!
- Ce ai?
- Penicilina!
 
- As dori niste vitamine pt copii!
- A, B, C?
- Indiferent, inca nu stiu sa citeasca.

La restaurant:
- Chelner as vrea sa-mi aduci un muschi de vitel in sange, sa fie proaspat, iar la mijloc sa nu aiba grasime.
- Nu ati precizat grupa sanguina.
 
- Gainile astea sunt de la noi sau din strainatate?
- De ce, vreti sa le tineti de vorba sau sa le mancati?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…