Moduri de a cere scuze la femei, Bancuri tari !




Subiect: Bancuri tari !
Către:




- Salut Gigele! Vai, de cand nu ne-am mai vazut! Ai terminat Dreptul?
- Da, sunt licentiat!
- Si-am auzit c-ai facut si Jurnalistica?
- Da, ma gandesc sa fac si masteratul!

- Bravo, tine-o tot asa! Da-mi si mie un meniu Big Mac mare, la pachet.
 
Iubesc iarna! Este singura perioadă a anului când poți să ții o lopată și o funie în portbagaj fără să fii întrebat ce ai de gând să faci cu ele.

Colind vasluian: "O bat frumos, o bat frumos.."
 
În America, darurile se pun în ciorapi.
În România, ciorapii sunt deja daruri !

 
- Alo, Radio Erevan, este adevărat că în România s-a legalizat prostituția?
- Nu, acolo s-a prostituat legea…


Exista șase moduri de a-ți cere scuze de la o femeie.
Însă nici unul nu func
ționează.
 
 
Soția: "Iubitule, înainte să ne căsătorim îmi cumpărai mereu bijuterii și cadouri scumpe…"
So
țul: "Așa, și?"
So
ția: "Cum se face că acum nu îmi mai cumperi?"
So
țul: "Iubito, unde ai mai pomenit tu pescar care să dea mămăligă la pește după ce l-a prins?"
 
 
Cât ar fi de perfecte, computerele nu vor putea niciodată înlocui prostia umană.
 

 





















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »