Horoscop de ras!!! Glume



   Discutie intre pensionari
:- Azi am fost la doctor si a zis ca mai am de trait doua luni!
   - Din ce, ba, Vasile? Din ce?!

Unu' se duce la o biblioteca:- Dati-mi si mie, va rog, o carte despre sinucidere.
   Bibliotecarul:
- Du-te ma dracu, ca tu n-o mai aduci inapoi !!!..........
 
   Anunt la "Matrimoniale" pe timp de criza:
   - Caut FEMEIE rezistenta la frig, foame si bataie. Rog seriozitate!!!
 
   Intrebare:
   - De ce nu trebuie sa calci cu masina un tigan, care merge pe bicicleta ?
   Raspuns:
  - Poate fi bicicleta ta!
 
   Un tip intra intr-o farmacie. Multa lume, inghesuiala:
   - Nu va suparati, va rog sa ma lasati sa intru in fata, am pe cineva la pat, nu pot sa astept!
  Oamenii binevoitori si cumsecade, cum numai romanii pot fi il lasa sa treaca:
  - Sigur, sigur.
   Ajunge tipul la ghiseu, se apleaca si spune:
   - As dori si eu cinci prezervative, va rog!
 
   De ce ai fugit din sala de operatie inainte de a fi operat?
   - Pentru ca infirmiera spunea tot timpul: Curaj, nu va fie teama, e o operatie usoara!
   - Pai si?... asta nu te-a linistit?
  - Nu. Pentru ca vorbea cu chirurgul!
 
   Cand eram mai tanar, uram sa merg la nunti. Matusi de-ale mele si cunostinte in varsta veneau la mine, ma piscau de obraz si-mi spuneau:
   - Tu urmezi acum!
   Au terminat cu porcaria asta cand am inceput la inmormantari sa fac acelasi lucru cu ele.
 
   Horoscopul pe luna urmatoare :
   Sanatate: astrele iti surad.
   Bani: astrele iti surad si mai tare.
   Dragoste: astrele deja se kk pe ele de ras.

 
  Rimelul de la Max Factor creeaza impresia ca genele sunt de trei ori mai lungi.
   Cred ca Max Factor ar trebui sa faca si prezervative...
 
   Din pacate, soacra dumneavoastra mai are de trait o ora, operatia nu a  reusit...
  - Nu-i nimic domnule Doctor,  voi rabda!
 
   La un coafor, patronul a instalat un papagal colorat la intrarea in salonul
   lui.
   De fiecare data cand o femeie anume trecea prin fata salonului de coafura, papagalul ii zicea :
   - Ei, Curva! Ei, Curva!
   Intr-o zi, satula de pasare, fata intra in salon si se plange patronului. Pentru a-l pedepsi, patronul decide sa vopseasca papagalul in negru.
   Cateva zile mai tarziu, femeia trece din nou prin fata salonului de coafura si papagalul ramane mut. Mirata, tanara se opreste si-i spune:
   - Hei!! Acum nu mai spui nimic?? Nu mai  faci pe smecherul?!
   Papagalul ii raspunde cu calm:
  - Cand sunt in smoking, nu vorbesc cu curvele !!!
 






 











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS