Prostia.... nu are frontiere!


Niciodată nu am vrut să merg în Japonia. Pur şi simplu, nu îmi place să mănânc peşte. Şi ştiu că peştele este foarte popular în AfricaBritney Spears
Unde va avea loc Festivalul de la Cannes anul acesta?  Christina Aguilera
Fumatul ucide. Dacă mori, atunci ai pierdut o parte importantă din viaţăBrooke Shields
China este o ţară mare, locuită de mulţi chineziCharles De Gaulle
În opinia mea, căsătoriile dintre homosexuali ar trebui să fie între o femeie şi un bărbatArnold Schwartzanegger
Am fost recent în turneu în America Latină. Singurul meu regret este că nu am aprofundat limba latină în şcoală, ca să pot să port şi eu o conversaţie cu oamenii aceiaDan Quayle
Cred că nimeni nu ar trebui să îşi scrie autobiografia până nu moareSamuel Goldwyn
Cel mai bine mă simt atunci când sunt fericităWinona Ryder 
Dacă încep să gândesc prea mult, intru în panicaPamela Anderson
Mai ţineţi minte că trupa Beatles s-a destrămat, fiecare membru şi-a făcut proiecte solo şi după aceea s-au reunit şi au devenit mai puternici? Kelly Rowland
Cel mai frumos gest de afecţiune este să împarţi patul cu altă persoanăMichael Jackson
Nu sunt prost. Pur şi simplu, uneori nu gândescColin Farrell
Mă îmbrac sexy, dar nu într-un mod evident, ci într-un mod virginalVictoria Beckham
M-aş sinucide dacă aş fi la fel de grasă ca Marilyn MonroeLiz Hurley
Exact aşa s-a întâmplat cu Imperiul Roman. Nu avea toată lumea de acolo sifilis? Şi aţi văzut că după aia imperiul a fost distrus de un vulcanJoan Collins
Dacă nu exista electricitatea, ne-am uita la televizor la lumina lumânăriiGeorge Gobel
Dumnezeu m-a făcut aşa frumoasă. Dacă eram urâtă, mă făceam profesoarăLinda Evangelista
 Sunt atât de deşteaptă acum. Toată lumea îmi spune: "Dă-ţi bluza jos!". Sorry, nu fac asta! Ştiu că vor să profite de mine. Nu sunt proastă! Paris Hilton
Iau lecţii de franceză pentru că ştiu că toţi europenii vorbesc franceza şi nu vreau să spun prostii când mă duc acolo. Paris Hilton
Zebra nu îşi schimbă peteleAl Gore
Consider că modeling-ul este ceva ce fac pentru  populaţia de culoare în generalNaomi Campbell














--
Va rog sa stergeti adresa mea de mail inainte de a trimite mai departe acest mesaj si nu uitati sa-l trimiteti si altora in modul Bcc, asa incat nimeni sa nu poata vedea adresele celorlalte persoane carora le este trimis. Multumesc.









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…