Condamnat la 45 de ani de inchisoare!



 jan-Acuzat, esti condamnat la 45 de ani de inchisoare!
-Dar domnule judecator, nu cred ca mai traiesc atat!
-Fa si tu cat poti!
 
 
Stiti ce parte a corpului se suge cel mai des?
Burta!... Aia la care v-ati gandit voi e pe locul doi.
 
 
M-am intors catre soacra-mea si i-am spus: "Bravo mama soacra! Ia uite ce bine iti sta, as fi vrut sa te vad asa acum douazeci de ani!" Atunci nevasta-mea a strigat:
- Ce boscorodesti ma langa sicriu' lu' mama?!
 
 
Tare mi-e că românul nu s-a născut poet, ci infractor. Poet s-a făcut dup-aia, ca să-i scadă din pedeapsă.
 
 
După ce am frecat lampa aceea lunguiaţă din ea a ieşit un Duh lung care m-a întrebat: "Ce dorinţă vrei să-ţi îndeplinesc: o memorie mai lungă sau un penis mai mare?"
- Şi ce i-ai răspuns, iubitule?
- Nu îmi amintesc.
  
 
Un bărbat căsătorit, refuzat în repetate rânduri de soţia sa, se hotărăşte să meargă la bordel.
Se duce, intră înăuntru şi se fac două uşi. Pe una scrie căsătoriţi, pe alta scrie necăsătoriţi.
Să gândeşte să-şi dea jos verigheta, dar, om cinstit, intră la căsătoriţi.
Acolo, alte două uşi: pe una scrie cu chestie mică, pe alta, cu chestie mare.
Neştiind care-s pretenţiile acolo, om modest, deschide uşa la, cu chestie mică.
Din nou, două uşi: pe una scrie cu bani mulţi, pe alta, cu bani puţini.
Modest, intră la cu bani puţini şi se trezeşte direct în stradă, unde un automat îi oferă un bileţel pe care scria:
Bani nu ai, căsătorit eşti, s..ă mică ai, ce naiba mai cauţi la curve!?
 
 
Nu înţeleg de ce unii părinţi evită să discute despre sex cu copiii lor.
Când aveam 10 ani, am văzut doi câini care se împerecheau pe stradă şi am întrebat-o pe maică-mea:
- Ce fac câinii ăia acolo?
- Dansează, mi-a răspuns.
La primul banchet, în clasa a patra, am fost exmatriculat.
 
 
Anunt:
Numele meu este Ileana. Am 17 ani. Fac sport. Invat bine. Nu beau si nu fumez. Stiu sa cos si sa tricotez. 200 euro ora.
 
























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…