Cainii castrati musca de ciuda (poante)


-        Intră, nu-ţi fie frică. Câinele e castrat....
 - Zau ? Si daca ma musca, de ciuda ca nu ma poate viola ?!
-         
-        Într-un tramvai, două babe discutau despre existenţa lui Dumnezeu. Un domn, ateu convins, iritat de discuţie, intervine:
 - Va inselati ! Cum puteţi crede că există dacă nu l-aţi văzut?
 - Dragă domnule, zice una dintre babe, nici scula dumitale n-am văzut-o, dar asta nu înseamnă că nu există.....sau mă înşel ?
-         
-        Vine un moşuleţ de 80 de ani la doctor. - Domnule doctor, mâine o să mă însor!
 - Bine, moşule, câţi ani are mireasa?
 - 21... - Doamne, trebuie să vă avertizez, orice activitate sexuală ar putea fi fatală! Moşuleţul stă un pic pe gânduri şi răspunde:
 - Ei bine, dacă moare... moare !
-        
-         
-        O tânără intră într-un magazin de cosmetice şi începe să studieze cu atenţie rafturile cu parfumuri.
 - Aş putea să vă ajut? întreabă serviabilă vânzătoarea.
    - Aş dori ca bărbatul meu să îmi acorde mai multă atenţie... Aveţi cumva un parfum care miroase a computer?
-         
-        Bărbaţii care zic că locul femeii e la bucătărie, pur şi simplu nu ştiu ce să facă cu ea în dormitor!
-         
-        Într-un bar, intră un tip foarte mulţumit:
 - Dau de băut la toată lumea. Fac cinste! Mi s-a născut un fiu!
 - Ce greutate? 
- 4 kg! - Lungime?
 - 53 cm! 
- Cum se simte soţia?
 - Se simte bine, ca n-a aflat inca !
-         
-         
-        Doi poliţişti (unul mai bătrân, celălalt mai tânăr) stăteau ascunşi cu radarul, când văd venind, tare, un X6. 
- Bă, ce tare vine asta, zise ăla mai bătrân. 
- Cu cât vine? întreabă ăla mai tânăr. 
- Cam cu 200 de euro! -
-         
-         
-        Ei, ce-ţi mai fac puştanii? 
- Ehe, să fii tu sănătos de cînd nu mai sînt puştani! Unul e deja însurat. 
- Şi celălalt? 
- Celălalt o duce bine.
-         
-        Dacă ţi se pare că înţelegi o femeie, ai dreptate, ţi se pare!
-         
-        Vrei partenerul visurilor tale? Atunci mergi înapoi la culcare. Uneori ea este plină de pasiune, entuziasm, dorinţă şi fantezie. Alteori este liniştită, tăcută şi nemişcată. Ghiciţi: când îmi cere bani şi când facem amor?
-         
-         - Ştii ce ar arăta bine pe tine? 
- Nu. Ce? 
- Eu.
-         
-         
-        O mamă îi scrie un e-mail fiului ei: Dragă Toni, Ce mai faci? Aici tuturor ne este dor de tine. Te rog ieşi de pe calculator şi coboară în bucătărie să mănânci. Cu drag, Mama
-         
-        Nevastă-mea spune că sunt prea curios, cel puţin aşa scrie în jurnalul ei secret.
-         
-         
-        Patru prietene joacă bridge şi discută: 
- La al meu, i-am umblat în buzunar după bani şi-am găsit nişte chiloţi de damă. Nu erau numărul meu, aşa că i-am pus la loc şi nu i-am zis nimic. 
- Dă-i incolo, şi al meu avea un sutien şi tot aşa l-am lăsat acolo pe şest. 
- Ba eu m-am răzbunat, că avea un prezervativ şi i l-am pus la loc după ce l-am găurit... 
A patra leşină.
-         
-         
1. Mă trezesc 
2. Ies din casă 
3. O văd 
4. Mă duc spre ea şi o îmbrăţişez 
5. O sărut Bine, bine, 
numai ca ordinea corectă este 2, 3, 4, 5, 1...
-         
-        O femeie nu caută bărbatul ideal.
Ea vrea doar un bărbat care să o înţeleagă şi să spele vasele...

-         
-        - Ce blană splendidă ai! Cît te-a costat? 
- Un simplu sărut! 
- Pe care i l-ai dat soţului? 
- Nu. Pe care i l-a dat el fetei din casă.
-         
-        Un studiu recent a vrut să afle în ce zile doresc bărbaţii să facă amor. Rezultatele au fost surprinzătoare: bărbaţii preferă zilele care încep cu M: Marţi, Miercuri, Mîine, Mereu, Msîmbătă si Mduminică. -
-         
-        Tăticule, de ce Moş Crăciun e bărbat şi nu femeie? 
- Unde ai văzut tu femeie să poarte aceleaşi haine în fiecare an?
-         
-        Doi tineri stăteau pe o bancă. După o oră de linişte, băiatul se decide să rupă tăcerea: 
- Nu vrei să mergem la mine în apartament? 
- Nu aveam de gînd, însă m-ai convins cu vorbele tale. -
-         
-         
-        De cînd ţi-ai cumpărat videorecorder? Nu l-am cumpărat. Îl am de la o, să mă exprim aşa, cunoştinţă. Ne-am întîlnit la un cocteil. M-a invitat la ea, are un apartament superb. M-a servit cu un whisky grozav, am cinat la lumina lumînărilor. Am dansat, ne-am sărutat. Apoi ea a dispărut cîteva momente şi a revenit într-o ţinută mai mult decît foarte sumară. Mi-a spus că-mi oferă tot ce are ea mai scump. Aşa că am ales aparatul ăsta şi am plecat.
-         
-         Soţia dumitale va fi frumoasă, deşteaptă şi bogată, ii spune ghicitoarea unui bărbat.
- Minunat, dar ce fac cu actuala?
-         
"Felicitări, băiatul meu!", spune unchiul. "Sînt sigur că peste ani, cînd te vei gîndi la ziua de azi, ţi-o vei aminti ca pe cea mai fericită zi din viaţa ta." "Dar nu astăzi mă însor, abia mîine!" protesetază nepotul. "Ştiu", răspunde unchiul, "tocmai de aceea."

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS