INVATA TIPURILE DE ORGASM !


 
 

1. Embarrassed Orgasm Asmatic:    
     ''Ah...ahh...ahhh!''

2. Weatherman 1Orgasm Geografic:
     ''Acolo, acolo, acolo, acolo!''

3.
ComputerOrgasm Matematic:
     ''Mai, mai, mai muuult... si mai mult!''

4.
Nun   Tsk TskOrgasm Religios:
     ''Au Doamne, auuu Doamne!''

5.
Girl 6Orgasm Suicid:
     ''Moor, moooor!''

6.
CavewomanOrgasm Omicid:
     ''Daca te opresti, te omor!''

7. Walking                                                              DogOrgasm Zootehnist:
     ''Hai, armasare, hai!''

8.
Go Rockies!Orgasm la comanda:
     ''Nu te opri! Continua, asa!''
  
9.
NoOrgasm Negativ:
     ''Nuu, nuuuuuuu!''

10.
Yes!Orgasm Pozitiv:
      ''Da... daa... daaaaaaa!''

11.
Thumbs UpOrgasm docent:
      ''Da.., asa.., pe acolo.., foarte bine..., aia e!.., corect...  
        perfect!''

12.
PhewOrgasm Dezinformat:
      ''Ce e asta?... De ce?... Ce-mi faci?

13.
TechyOrgasm Analist de sisteme:
      ''OK ! Proces finalizat cu succes!''
 
14. Witch CauldronOrgasm Clarvazator:
      ''Simt ca vine ... aproape vine... daa, e aiiiiici!''

15. Goth  Orgasm fals:
      ''Ay! Ay!... Da-te jos odata!''

16. 
Shy GirlOrgasm confuz:
      ''Oh da, oh nu... Oh Doamne!''

17.
WitchOrgasm profetic:
      ''Imi vine, imi vineeeee!!!!''

18.
http://gfx2.hotmail.com/mail/w4/pr01/ltr/emoticons/smile_omg.gif   Orgasm adrenalina:
      "Imi dau drumuu! .... Imi dau druuumuuuu!!!!!!"
 

Momentele imediat urmatoare actului:

1. 
http://gfx2.hotmail.com/mail/w4/pr01/ltr/emoticons/smile_nerd.gif  Momentul mexican:
    ''Iti jur ca este prima data!''

2.  Girls RuleMomentul secret:
    ''Jura-mi ca nu mai spui nimanui!''

3.
Pepper  Momentul optimist:
    ''O sa-mi mai vorbesti maine?''

4. 
Couple In BedMomentul adolescent:
    ''Imbraca-te, ca vin ai mei!''

5.
No  Momentul hotelier:
    ''Niciodata n-am mai fost intr-un asemenea loc...''

6.
Vacation 1  Momentul calatorului:
      ''Cand ajunge nevasta-ta?''

7.  NextMomentul biroului:
      ''Si-acum... Cand imi ridici leafa?''

8. Toilet                                                              Reading  Momentul igienic:
     ''Da-mi un servetel umed, te rog!''

9. 
DuhMomentul dubiilor:
     ''Ti-ai dat drumul inauntru...?''

10. 
ShockedMomentul groazei:
     ''Inca o data ??!!!!???''

11. 
KidMomentul social:
     ''Siiii, pe tine, cum te cheama?''

12.
Lawyer  Momentul afacerilor:
     ''Cat iti datorez?''

13. 
Scared 2Momentul credibilitatii:
      ''Acum te cred ca erai virgina!''

14 
ElectricMomentul ''Guiness Book'':
      ''Si eu care credeam ca magarii o au mare!''

Acum trebuie sa trimiti e-mail-ul la cel putin 2 de prieteni, ... altfel o sa ai doar belele in pat, pe canapea, pe masina de spalat, in baie, pe balcon, sau oriunde ai vrea sa faci sex la tine acasa. Si n-o vei putea face decat cu amanta/amantul si doar in locuri publice in urmatorii 5 ani.
cid:1.145750910@web122902.mail.ne1.yahoo.com
Acest mesaj a fost trimis de un vrajitor woodú... inca din 1995 si a facut pana in prezent milioane de victime! 
 
 
 
 
 
 
 







--
Elena

 
 







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…