BANCURI FFF DE LA DINA

 
Soţul, venind acasă, îşi găseşte soţia cu un amant. Scoate pistolul, zicând:
- Hai cu mine.
Soţul îi propune amantului:
- Hai să facem astfel: eu trag în aer de două ori şi cădem jos amândoi. La care din noi se va apropia mai întâi soţia mea, acela va rămâne cu ea.
Soţia aude două împuşcături. Priveşte pe fereastră, apoi strigă:
- Ioaneeeee, ieşi de sub pat. Boii ăştia s-au împuşcat unul pe altul! 

- Domnule doctor, boala de care sufăr e o boală rară?
- Da de unde. Cimitirele sunt pline.

În spatele unei femei de succes se află un bărbat satisfăcut, dar în spatele unei femei satisfăcute se află un bărbat extenuat.

 Un maniac a stropit banii cu otravă şi i-a donat unui azil de bătrâni. Au murit 5 deputaţi, primarul şi asistenta sa. Niciun bătrân nu a avut de suferit!

Un evreu se mută într-un orăşel de catolici. În fiecare vineri, în timp ce creştinii ţineau post şi mâncau numai peşte, evreul făcea fripturi după fripturi, înnebunindu-i cu mirosul. Disperaţi, catolicii se decid să-l convertească şi, după ameninţări, rugăminţi, promisiuni, reuşesc să îl convingă. Îl duc cu mare alai la biserică, unde preotul îl stropeşte de 3 ori cu apă sfinţită, intonând "născut evreu, crescut evreu, acum creştin".
Vinerea următoare, în timp ce toţi catolicii ţineau post şi mâncau numai peşte, din casa evreului convertit se ridica miros îmbietor de friptură.
Înnebuniţi, s-au prezentat la casa păcătosului, să vadă cum e posibil şi l-au găsit în faţa unui grătar mare, plin cu carne, pe care o stropea de zor cu apă, intonând: "născută vaca, crescută vacă, acum peşte"...

Pe malul unui lac, un poliţist îi zice unei tinere:
- Domnişoară, aici este interzisp baia!
- Dar de ce nu mi-aţi spus asta înainte de a ma dezbrăca?
- Pentru că dezbrăcatul nu e interzis... 

Un poliţist opreşte un motociclist care gonea pe strada principală.
- Să vă explic... începe motociclistul, dar poliţistul i-o retează imediat:
- Nu-i nevoie de explicaţii. O să te las să-ţi răcoreşti călcâiele la poliţie până se întoarce şeful.
- Dar de fapt...
- Nicio vorbă să n-aud! Mergem la secţie şi nu mă interesează ce ai să-mi spui!
Câteva ore mai târziu, poliţistul se uita să vadă ce face prizonierul său în celula secţiei şi-i spune:
- Ai noroc că şeful e socru mic azi, o sa fie în toane bune când vine.
- Greu de crezut, zice tipul din celulă. Eu sunt mirele. 

Sărutul este o modalitate de a apropia doi oameni atât de mult încât nu-şi mai văd unul altuia niciun defect. 

Cum ar acoperi apocalipsa mass media din Romania:
- Antena 3: În trei zile, Băsescu nu va mai fi preşedinte! Am învins.
- OTV: Senzaţional! Urmăriţi ultimele ştiri despre Apocalipsă în direct la Dan Diaconescu! Vrăjitoarea Lenuţa va da sfaturi cum să vă purtaţi pe lumea cealaltă.
- Libertatea: E ultima ta şansă să fii fata de la pagina 5! Trimite o pozî acum.
- ProTV: Un copil a ars de viu şi n-a mai apucat să vadă apocalipsa!
- CanCan: Sursele noastre spun că Nicoleta Luciu va petrece sfârşitul lumii departe de iubitul ei.
- Cotidianul: Mai ai timp să citeşti o carte din colecţia Cotidianul!
- B1Tv: Urmăreşte la Naşul dezvăluiri incendiare despre parlamentarii care profită de sfârşitul lumii!
- Cosmopolitan: 10 sfaturi pentru o ultimă partidă de sex fantastică!
- Sfaturi în bucătărie: Pregăteşte-ţi singur coliva!
- Aventuri la pescuit: Dacă apare peştişorul auriu, trimite-l la noi.
- Caţavencu: Apocalipsa noastră e mai inteligentă decât a lor.

Doi poliţişti mergeau pe stradă. La un moment dat, văd un puşti fumând şi-l iau la întrebări:
- În ce clasă eşti, mă?
- În clasa a 2-a.
Unul dintre ei începe să-l certe, la care celălalt îi spune:
- Ce-ai cu el? Tu în clasa a 2-a nu fumai?
- Ba da, dar eu aveam 18 ani! 

Femeia are suflet bun, poate ierta bărbatului orice, chiar dacă el n-are nicio vină...

- Mărie, dacă ai câştiga 100 de milioane de € la Loto, m-ai mai iubi?
- Da, Ioane, dar mi-ar fi foarte dor de tine! 

Să devii drogată, alcoolică şi curvă e foarte simplu. E suficient să nu saluţi o dată babele din faţa blocului! 

De ce femeile fac cel mai bine şpagatul? Şi cartea se deschide mai repede acolo unde este mai des citită. 

Mare concurs mare. Care este cea mai izolată maşină. Vin cei de la Peugeot cu ultimul model. Comisia întreabă:
- Aţi făcut testul cu pisica?
- Nu, cum testul cu pisica?
- Băgăm o pisică înăuntru… Dupa doua zile pisica moare, nu mai avea aer, maşina era ermetică.
Vine ultimul model de BMW, comisia întreabă:
- Aţi facut testul cu pisica?
- Nu, ce test cu pisica?
- Băgăm o pisică înăuntru… După o zi pisica moare fără aer. E într-adevar cea mai ermetică maşină.
Vin şi cei de la Logan. Comisia întreabă:
- Aţi făcut testul cu pisica?
- Da!
- Şi cum l-aţi făcut?
- Păi am băgat pisica înăuntru şi pe unde scotea capul, chituiam... 

Două prietene:
- Dragă, de 2 ore soţul tău flirtează cu blonda aia, fără ruşine şi tu nu zici nimic?
- Sssstt, taci din gură, că vreau să văd cât poate să mai stea cu burta suptă... 

Într-un proces de divorţ, judecătorul o întreabă pe reclamantă:
- Doamnă, sunteţi sigură de ceea ce cereţi? Doriţi divorţul pentru compatibilitate de caractere? Nu ar putea fi contrariul?
Femeia răspunde:
- Nu, domnule judecător! Este pentru compatibilitate: Mie îmi plac filmele, soţului meu la fel! Îmi place să merg la plajă, şi lui de asemenea! Îmi place să merg la teatru, el la fel! Mie îmi plac bărbaţii, şi lui la fel!

Bulă, la reuniunea de 20 de ani, se adresează foştilor lui dascăli:
- Stimaţii mei profesori, mă tot frământă o întrebare: chiar atât de imbecil eram, de mă tot lăsaţi corijent?
- Vaaai, se poate, domnule ministru? 

Vine popa cu crucea de Bobotează şi bate la uşa unui apartament:
- Tu eşti, îngeraşule? se aude o voce suavă din apartament.
- Nu, dar suntem de la aceeaşi firmă. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…