RUGĂCIUNE RAPIDĂ



  RUGĂCIUNE RAPIDĂ

Vă rugăm să nu rupeţi lanţul. Doar 27 de cuvinte

"Dumnezeu, Tatăl nostru, mergi prin casa mea şi-mi ia
toate grijile mele şi bolile şi Te rog să mă urmăreşti peste tot şi vindecă
familia mea, în Numele lui Iisus! Amin. "


Această rugăciune este foarte puternică. Trimite la 12 persoane inclusiv
mie. O binecuvântare va veni la tine în forma unui nou loc de muncă, o casă, o căsătorie, finanţe sau poate un răspuns la ceva (o rugăciune, o cerere), care au fost atât de aşteptate.
Nu rupe lanţul. Oare Dumnezeu este pe primul loc în viaţa ta? Dacă da, încetează ceea ce faci acum şi trimite acest mesaj la 12 persoane.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!