PRIMESTE-L PE DOMNUL IN CASA TA!

 Nu este vorba de un miracol sau de recompense ....este vorba de credinta si bunatate

FOARTE IMPORTANT
Pentru tine!

Salut, scuze daca te deranjez dar este foarte urgent.

Am un prieten care a sosit, si are nevoie de un loc unde sa se duca si sa ramana. Fiind asa eu i-am sugerat casa ta, te rog sa-l primesti. Numele Sau este Iisus Hristos. Acum zi cu voce joasa: poti intra Doamne, eu am nevoie de Tine, curata-mi inima cu sangele Tau si binecuvanteaza-mi familia.
isus
Trimite-l la 20 de prieteni si maine ai sa primesti un miracol. Daca crezi in Dumnezeu. Aminteste-ti ca daca-L refuzi Domnul va zice(daca ma negi intre oameni eu te voi nega in fata Tatalui Meu).
Peste 4 minute vei primi o veste buna!
In cazul in care veti dori sa retransmiteti mai departe acest mesaj,  faceti copy/paste continutul intr-un mesaj nou.
De asemenea, daca trimiteti mesajul mai multor destinatari, folositi pentru atasarea adreselor campul BCC (blind carbon copy) astfel incat tuturor sa le fie asigurat un minim de discretie.
Multumesc 
---------------------------------------------------------------------------------------------- "Libertatea este dreptul de a le spune, oamenilor, ceea ce nu vor să audă !" - George Orwell






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…