SAPTAMANA PRIETENIEI


CITESTE PINA LA SFIRSIT !!!

Am invatat ... ca nimeni nu este perfect...
Pina cind nu te indragostesti....
Am invatat ...ca viata e dura...
Dar eu si mai si!!!
Am invatat ...ca sansele nu trebuie niciodata sa le pierzi.
Acelea pe care le pierzi tu le prinde din zbor o alta
 persoana. 
Am invatat … ca atunci cind porti pica si amaraciune, fericirea se duce in alta parte.

Am invatat ...ca ar trebui mereu folosite vorbe bune...
Pentru ca miine poate va trebui sa le retragi.
Am invatat … ca un suris e un mod economic
pentru a-ti imbunatati aspectul.
Am invatat ... ca nu pot sa aleg cum ma simt... Dar pot mereu sa fac cite ceva. 
Am invatat ... ca atunci cind fiul tau nou nascut iti tine degetul in micul lui pumn... s-a lipit de tine pentru toata viata. 

Am invatat ...ca toti vor sa traiasca in virful muntelui...
Dar toata fericirea are loc in timpul urcusului.
 
Am invatat ... ca trebuie sa te bucuri de calatorie si sa nu te gindesti doar la scopul ei. 

Am invatat ... ca e mai bine sa dai sfaturi doar in doua situatii:
Cind sint cerute si cind de ele depinde viata cuiva. 


Am invatat … ca, cu cit irosesc mai putin timpul, mai multe lucruri reusesc sa fac.

Este saptamina prieteniei... 

Demonstreaza prietenilor tai ca tii la ei. 
Trimite aceast e-mail tuturor prietenilor tai, chiar daca
 asta inseamna sa-l trimiti inapoi celui care ti l-a trimis.
Daca se intoarce... ai multi prieteni buni.
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…