RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS



RUGACIUNI DE LA MONAHUL VASILE VARTOPEDINUL DE LA SFANTA MANASTIRE VARTOPEDUL , SFANTUL MUNTE  ATHOS.

Rugaciunile fac bine si ajuta celor in suferinta.  Trimiti-o cunosctilor care au sau vor avea nevoie de un ajutor DIVIN.



NOVEMIA CATRE SFANTA MARIA

SSe va spune timp de 9 marti, avand o lumanare aprinsa sfintita. (cumparata de la biserica)
Rugaciunea este atat de puternica incat inainte de terminarea novemiei se va primi lucrul cerut oricat ar fi de greu.

RUGACIUNE


SFANTA MARIA MA INDREPTEZ PLIN DE INCREDERE CATRE TINE CERANDU-TI AJUTOR. CRED CU TARIE CA MA VEI ASCULTA IN NECAZUL MEU SI MA VEI SPRIJINI CAND IMI ESTE GREU.
SPRE A-TI ARATA RECUNOSTINTA MEA, ITI FAGADUESC SA FAC CUNOSCUTA SI ALTORA  ACEASTA RUGACIUNE.
TE ROG CU UMILINTA SA-MI ADUCI LINISTE IN TRISTETEA SI DURERILE MELE IN NUMELE NEGRAITEI RUGACIUNI SI BUCURII CE TI-A CUPRINS INIMA CAND I-AI OFERIT ADAPOST MANTUITORULUI LUMII, IN CASA TA DIN BETLANIA. TE IMPLOR ROAGA-TE PENTRU MINE SI FAMILIA MEA CA SA-L PASTRAM PE DUMNEZEU IN INIMI ASTFEL INCAT SA NE INVREDNICIM A PRIMI AJUTOR IN NEVOILE NOASTRE, MAI ALES IN DUREREA CARE MA COPLESESTE ACUM. (se spune dorinta)
TE IMPLOR, AJUTATOAREA CELOR AFLATI IN SUFERINTA, INFRANGE ORICE GREUTATI PRECUM AI INFRANT BALAURUL CARE ZACEA LA PICIOARELE TALE.
Se spune rugaciunea TATAL NOSTRU.
BUCURA-TE MARIA CEA PLINA DE HAR
DOMNUL ESTE CU TINE
BINECUVANTATA ESTI TU INTRE FEMEI
SI BINECUVANTAT ESTE RODUL PANTECULUI TAU
CARE A NASCUT PE MANTUITORUL SUFLETELOR NOASTRE, ISUS,
SFANTAMARIE MAICA A LUI DUMNEZEU ROAGA-TE PENTRU NOI PACATOSII, ACUM SI IN CEASUL MORTII
AMIN.
(Aceasta rugaciune se spune de 10 ori)





RUGACIUNEA CATRE MAICA DOMNULUI

Maica Domnului, Fecioara Maria, eu robul tau ma  rog Tie in fiecare zi, pentru sanatate, iertarea pacatelor, spor in viata, realizarea dorintelor, indepartarea bolilor, a farmecelor, a blestemelor dusmanoase de la sufletul meu, casa si familia mea. AJUTA-MA Maica a Domnului, ca prin puterea Ta, Nascatoare de Dumnezeu, sa am un destin fericit in viata pe care o mai am de trait. Sa traesc alaturi de oameni  buni, in pace si liniste, in armonie si intelegere deplina in viata mea de toate zilele.
Pentru care, drept multumire si recunostinta, voi inchina aceasta rugaciune in fiecare seara de trei ori pentru marele ajutor pe care il voi primi de la Tine, Prea Sfanta Nascatoare de Dumnezeu.
AMIN.


 

RUGACIUNE FOLOSITOARE CATR SFANTUL TADEU (21 august)

Sfinte Apostol Tadeu, Ruda cu Domnul si Mantuitorul nostru Isus Hristos, Apostol si Martir, prin virtuti si minunat protector credincios acelor care sunt fara nici o nadejde. La tine ma indrept plin de credinta ca tu  ai darul drept de a veni in ajutorul vizibil, acelora care sunt fara nici o nadejde.
Te rog  sa vii in ajutorul meu cu credita in deznadejdea din care cu propria mea putere nu gasesc nici o iesire. (se spune dorinta pe care o ai)
Departeaza de la casa si tara mea orce atingere de moarte, da-ne sanatate si liniste, pace in casa dupa mare mila ta. Iti promit ca toata viata mea nu voi uita binefacerea Ta. Te voi venera ca patron, instiintind pe toata lumea de puternicul ajutor dat in amara ciunea mea.
Preamarit sa fie numele Domnului nostrum Isus Hristos
AMIN




(aceasta rugaciune se spune de 9 ori pe zi. Face minuni vizibile.)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…