Dilema ciobanului






Un student pleacă în excursie pe munte. Îşi îmbracă blugii găuriţi, îşi aranjează pletele, îşi ia rucsacul şi începe escaladatul muntelui. La un moment dat se rătăceşte printre creste şi întrucât se făcuse seara, se roagă de un cioban care era cu oile la păscut: 

- Bade, m-a prins seara pe munte, pot să dorm şi eu la noapte la tine în colibă? 

- Cum să nu, mai copchile. 

Puţin mai târziu: 

- Bade, mi-e foame, îmi dai şi mie ceva să mănânc? 

- Cum să nu, măi copchile.  

Şi îi dădu ciobanul mămăligă, pastramă, urdă, lapte, o desfătare de ospăţ. Dupa ce se satură studentul, îl întreabă pe cioban: 

- Bade, dar de ce te uiţi aşa lung la mine? 

- Mai copchile, cu părul tău lung nu îmi dau seama dacă eşti fată sau eşti băiet. 

- Da ce bade, dacă eram fată vroiai să mi-o pui? 

- Mai copchile, de pus ţi-o pun oricum, dar trebuie să ştiu cum te aşez... 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…