Charlie Chaplin, LECTIA DE VIATA!


În ziua în care m-am iubit cu adevărat

de Charlie Chaplin

În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am înțeles că în toate împrejurările, mă aflam la locul potrivit, în momentul potrivit.Și atunci, am putut să mă liniștesc.
Astăzi, 
știu că aceasta se numește… Stimă de sine.
 
În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am realizat că neliniștea și suferința mea emoțională, nu erau nimic altceva decât semnalul că merg împotriva convingerilor mele.
Astăzi, 
știu că aceasta se numește… Autenticitate.

 În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am încetat să-mi doresc o via
ță diferită și am început să înțeleg că tot ceea ce mi se întâmplă, contribuie la dezvoltarea mea personală.
Astăzi, 
știu că aceasta se numește… Maturitate.

 În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am început să realizez că este o gre
șeală să forțez o situație sau o persoană, cu singurul scop de a obține ceea ce doresc, știind foarte bine că nici acea persoană, nici eu însumi nu suntem pregătițși că nu este momentul …
Astăzi, 
știu că aceasta se numește… Respect.
 
În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am început să mă eliberez de tot ceea ce nu era benefic … Persoane, situații, tot ceea ce îmi consuma energia.
La început, ra
țiunea mea numea asta egoism.
Astăzi, 
știu că aceasta se numește… Amor propriu.
 
În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am încetat să-mi mai fie teamă de timpul liber și am renunțat să mai fac planuri mari, am abandonat Mega-proiectele de viitor.
Astăzi fac ceea ce este corect, ceea ce îmi place, când îmi place 
și în ritmul meu.
Astăzi, 
știu că aceasta se numește… Simplitate.
 
În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am încetat să mai caut să am întotdeauna dreptate şi mi-am dat seama de cât de multe ori m-am înșelat.
Astăzi, am descoperit… Modestia.
 
În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am încetat să retrăiesc trecutul şi să mă preocup de viitor.
Astăzi, trăiesc prezentul, acolo unde se petrece întreaga via
ță.
Astăzi trăiesc clipa fiecărei zile.
Și aceasta se numeşte… Plenitudine.
 
În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am înteles că rațiunea mă poate înşela şi dezamăgi.
Dar dacă o pun în slujba inimii mele, ea devine un aliat foarte pre
țios.Și toate acestea înseamnă… Să ştii să trăiești cu adevărat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…