BANCURI A LA DINA




-       Tată, de ce bărbaţii de la noi nu au mai multe neveste ?
-       Eşti mic. Când vei creşte, vei înţelege de ce LEGEA ne apără ! 
 
 
-       De câţi bărbaţi are nevoie o femeie spre a deveni o soţie fericită ?
-       De cât mai mulţi !  zice un sexolog.
 
 
-       Soţia mea afirmă că-i sănătos să mănânci alimente crude .
-       Nici nevestei mele nu-i place să gătească !
 
-       Ce faci în concediul ăsta ?
-       Vroiam să fac o plimbare în jurul lumii, dar nevastă-mea vrea să meargă în altă parte !
 
     Soţul aşteaptă lângă salonul de înfrumuseţare. După mult timp, soţia iese. El se uită, respiră adânc şi spune :
-       Bine măcar că ai încercat  . . . .    
 
-       Doctore, aţi recomandat soţiei mele să se ducă la băi. E bolnavă ?
-       Nu !  Dvs. aveţi nevoie de linişte ! 
 
 
-       Hai la o bere !
-       De când s-a mutat soacra la mine, nu mai beau !
-       De ce ?
-       N-am chef s-o văd în dublu exemplar  . . . . 
 
-       Doctore, sunt foarte îngrijorat : soţia mea vorbeşte în somn .
-       Nu-i nimic grav . .
-       Dar ea repetă : "mai repede, mai repede, Gică" , ori pe mine mă cheamă Nelu !
 
     O tânără căsătorită :
     -    Mâine avem examen. Vine o femeie la curăţenie. Să vedem dacă ne acceptă . . .  
 
-       Meditaţie : - În căsnicie, dragostea e ca supa; primele linguri sunt fierbinţi şi poţi să te frigi, iar ultimele sunt reci şi eşti şi sătul  . .
 
-       Ai auzit ce-a păţit Popescu ?
-       Nu ! 
-       A fugit cu nevastă-mea ! 
 
     Unei fetiţe i se explică faptul că mireasa se îmbracă în alb, pentru cea mai frumoasă zi din viaţa ei. Micuţa întreabă :
-       Şi de ce mirele se îmbracă în negru ?
 
     Iubirea a fost mai întâi gustată, apoi cântată ! 
 
-       De ce seamănă dragostea cu algebra ?
-       Şi ea e plină de necunoscute !
 
      Două surori din spital, în dialog :
-       Nu cred că pacientul de la salonul trei mai are mult de trăit !
-       Aş ! Azi m-a înghesuit în colţ şi m-a pupat . . .
-       Tocmai d-aia. A aflat nevastă-sa !
 
-       Mâine aniversăm 30 de ani de la căsătorie; am putea tăia curcanul ?
-       De ce ? Doar nu e vina lui . . . . 
 
 
 
     Adam şi Eva se plimbă prin Paradis.
Eva    :  - Adam, mă iubeşti ?
Adam :  - Am vre-o alternativă ?
 
-       Prietene, n-am avut noroc cu nici o nevastă !
-       Cum aşa ?
-       Prima a fugit cu un italian . . .
-       Şi-a doua ?
-       Nu vrea să fugă . . .  
 
      Instituţia căsătoriei e ca mersul la restaurant în grup : comanzi ce vrei, apoi vezi ce-au luat alţii şi, brusc, nu-ţi mai place ce ai ales tu !
 
      Discuţie între doi cowboy :
-       Mie mi se pare imoral să faci cunoştinţă cu viitoarea soţie într-un bar !
-       Ai dreptate. Dar tu cum ai cunoscut-o pe a ta ?
-       Am câştigat-o la o partidă de biliard ! 
 
              Ea şi el, în pat, lipiţi unul de altul.
      El : -   La ce te gândeşti, iubito ?
      Ea şopteşte tandru : -  La acelaşi lucru ca şi tine ! 
      El : -   Minunat. Atunci, mie îmi faci omleta cu şuncă iar salata din ardei, roşii, gogoşari . . .
 
      La un bijutier, soţia probează o brăţară masivă din aur, apoi îşi întreabă soţul, dacă îi place.
-       Nu, dragă ! Brăţara asta te îngraşă ! 
 
-       Mamă, obrajii roşii sunt semn de sănătate ?
-       Aşa se spune.
-       În cazul ăsta, obrazul tău stâng e mult mai sănătos decât cel drept !
 
      Soţul, întors acasă, simte mirosul din bucătărie.
-       Iar tocană de pasăre ?
-       Dragule, tu nu ştii ce vrei : luni îţi place tocana, marţi, miercuri, joi la fel - îţi place - şi  deodată, vineri nu-ţi mai place . . . .   
    
-       Fata mea, cineva mi-a cerut mâna ta !
-       Vai tată, dar n-aş vrea să mă despart de mama !
-       O, poţi să o iei cu tine, draga mea !  
 
      Ea : - E bună ciorba ?                   El : - Ai chef de ceartă ?
 
-       De ce stai afară pe vremea asta urâtă ?
-       Soţia mea a început să cânte şi nu vreau să creadă vecinii că o bat  . . . . 
 
     În noaptea nunţii, mirele, bine dispus, îi spune unui amic :
-       Pariezi pe 5000 de lei că e virgină ?  Mireasa aude şi intervine :
-       Nici nu te-ai însurat bine şi deja arunci cu banii pe fereastră ?! 
 
 
     Bărbatul nu este împlinit, până nu se căsătoreşte. După aceea e terminat !
 
 
-       Tată, cât costă să te căsătoreşti ? , întreabă puştiul.
-       Nu ştiu, fiule; încă plătesc !
 
-       N-am cunoscut fericirea adevărată, până când m-am căsătorit. Pe urmă, a fost prea târziu .
 
     Un gangster jefuieşte o bancă şi ia câţiva ostateci.
-       M-a văzut cineva ? întreabă.
-       Da ! răspunde un ostatec. Tâlharul îl împuşcă. La al doilea - aceeaşi întrebare. Răspunsul:
-       Eu, nu. Dar te-a văzut nevastă-mea !
 
     -    Cum păstraţi armonia conjugală ?
     -    Prin reciprocitate : Când soţia e nervoasă, eu tac. Şi invers : eu tac când soţia e nervoasă !
 
-       Nu ţi-e ruşine că te-a adus chelnerul acasă la miezul nopţii ?
-       Păi, dacă mai devreme n-a fost liber . . . 
 
-       Dragă, câte tacâmuri ne-au dispărut odată cu plecarea invitaţilor ?
-       Toate cele pe care scria "Restaurantul LIDO" !
 
-        Cum să-l dezvăţ pe bărbatu-meu să vorbească în somn ?
-       Lasă-l să vorbească un pic ziua !
 
-       Cum se numeşte o femeie care ştie precis unde-i soţul ei ?
-       Văduvă .
 
-       Pe acestă bancă mi-ai furat inima, scumpule !
-       Aşa e. Dar mi-am primit pedeapsa pentru asta !
 
-       Scumpule, zici că fotbalul e viaţa ta, şi abia după el, eu ?
-       Nu, iubito, mai sunt boxul, tenisul, handbalul . . . 
 
-       Doctore, chiar nu mai e nici o speranţă ?
-       Nu, tinere, soacra dumitale se va înzdrăveni în mod sigur.
 
-       Dragule, ai fi dorit să mă mărit cu altul ?
-       Nu, scumpo, eu nu doresc răul nimănui !
 
-       Tinere, ceri mâna fiicei mele ? Înţeleg că ai viitorul asigurat.
-       Dacă ea nu m-a păcălit, da . . . . 
 
-       Sunt foarte supărat că i-ai spus consoartei mele o groază de minciuni despre mine . . .
-       Zi "merçi" că nu i-am spus adevărul gol - goluţ !
 

-       Chelner, ce vin ne recomanzi, la aniversarea căsătoriei ?
-       Depinde, domnule, dacă vreţi să sărbătoriţi ori să uitaţi . . . .
 
     Admirîndu-se în faţa oglinzii, soţia îşi întreabă soţul :
-       Ce-ţi place mai mult la mine : figura mea frumoasă ori trupul meu minunat ?
-       Simţul umorului !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…