BANCURI DE LA CICA


Cerbii carpatini cu cât au coarnele mai mari, cu atât se consideră mai
frumo
și. La bărbați e invers. Cu cât au coarnele mai mari, cu atât sunt mai frumoase femeile lor.

Ţine minte! Când o femeie îţi zice că e bine, nu înseamnă că e şi destul!

- Iubitule, saruta-ma sub coada...
- Unde, fa, in cur?!!!
- Nu, boule, pe ceafa!

Sunt un tip foarte corect şi conştiincios. În fiecare zi mă duc şi vin regulat de la muncă.
Mă duc regulat de nevastă-mea şi vin regulat de şef…

- Domnişoară, faceţi sex pe bani?
- Nu, bineînţeles.
- Ce bine, că eu tocmai am rămas fără bani.

Cugetari la locul de munca: "Ceva nu-i in ordine cu mine: o clipa nu-s atent si ma trezesc ca muncesc"...

Conform condi
țiilor reality-show-ului fiecare concurent putea să-și ia pe insula nelocuită doar câte un singur obiect. Ion și-a luat o carte, Vasile un casetofon, Costel calculatorul iar Bulă o femeie gonflabilă.
Peste o lună Bulă avea 
și carte și casetofon și calculator…

O blonda la doctor:
- Domnisoara unde va inteapa?
- In masina, dar mi-a promis ca in curand inchiriaza o garsoniera.

Luati o rigla de 15 cm. Vi se pare mica, mica, nu? Iar acuma puneti-o alaturi de penis. Iata relativitatea!

Se duce Bulă la o prostituată şi o întreabă:
- Cât imi iei pentru o labă?
- Zece euroi.
- Mersi. Vroiam doar să ştiu cât economisesc eu în fiecare zi.

El vine acasă beat mort, la mijitul zorilor dimineaţa . Ea începe cu meliţa:
- Câţi bani ai cheltuit boule?
- Vreo şase milioane…
- Animalule, cu şase milioane pot trăi o lună!
- Normal, tu nu bei, nu fumezi, p__dă ai…

Soţia îl trezeşte pe soţul ei:
- Dumnezeule mare!… Un om s-a băgat în pat cu noi şi m-a f__t!
- Şi de ce nu ai strigat netrebnico?!
- Pentru că am crezut că eşti tu... până am ajuns la al treilea număr. Şi atunci am început să mă îndoiesc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…