CULMEA CULMILOR SI ALTE CULMI!



 
Doi nuntasi la masa.
Unul catre celelalt:
- Asta e cea mai hidoasa mireasa pe care am vazut-o la o nunta!
Celalalt raspunde sec:
- E fata mea!
- Vai, ma scuzati, nu am stiut ca sunteti tatal fetei, spuse primul. 
- Nu sunt tatal, sunt mama!



- Domnule doctor, sotia mea ma considera nebun.
- De ce?
- Findca, eu, dupa ce beau cafeaua, mananc ceasca.
- Cum?! Mananci ceasca cu totul?
- Nu, ramane numai toarta. 
- Chiar ca esti nebun...., toarta e cea mai gustoasa!
 
Bin Laden ajunge la portile Raiului.
Sf. Petru deschide, il vede si
exclama terifiat:
"TU? Tu vrei sa intri aici?"
La care Bin Laden, sec:
"Am zis eu ca vreau sa intru? Aveti doua minute sa iesiti cu totii"
 
Culmea justitiei:
sa condamni o prostituata la locul de munca !
Culmea melancoliei:
sa cazi pe ganduri si sa-ti rupi mana !
Culmea ceasului desteptator:
sa sune ocupat... 
Culmea agriculturii :
sa ari Calea Victoriei cu boii din guvern .......
Culmea ghinionului:
sa faci pe prostul si sa ramai asa ! 
Culmea matematicii:
sa stai de unu' singur si sa te simti in plus .......
Culmea prostiei:
sa stingi lampa si sa aprinzi un chibrit ca sa vezi daca s-a stins ?!
Culmea tramvaiului:
sa-l traga politia pe dreapta !
Culmea somnului:
sa visezi ca dormi ............
Culmea lacomiei :
sa mananci bataie si sa nu te saturi ! 
Culmea auzului:
sa auzi cum se crapa de ziua !
Culmea culmilor :
sa aiba puricii paduchi ............
Culmea fotbalului :
sa inceapa meciul si sa scrie pe gazon "nu calcati spatiul verde" !
Culmea norocului:
sa te calce o ambulanta !

Culmea fizicii:
sa pasti un cal-putere pe un camp magnetic !
Culmea culmilor:
mutul ii spune surdului ca orbul se uita la ei... 
Culmea politetii: 
sa cedezi locul cand stai pe scaunul electric!  

                                                        
Culmea zgarceniei:
sa dai bip la pompieri cand iti arde casa !!!!!!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…