Bancuri cu de toate



Doi ţigani revin acasă cu un sac plin de bancnote după ce au jefuit o
bancă.
Luca, hai să numărăm banii!
Las-o baltă, Flăcărică, oricum aflăm suma de la ştiri...



Finala Campionatului European de fotbal. Toate locurile sint ocupate, in
afara de unul. Apare un tip si-l intreaba pe cel care statea linga:
- E liber?
- Da, raspunde tipul.
- Nu pot sa cred... cit de nebun trebuie sa fii ca sa ai un asemenea loc si sa
nu vii la meci?!
.. - Adevarul e ca si locul asta e al meu, spune cel de alaturi. Trebuia sa
vin cu sotia mea, am fost la toate campionatele incepind din 1982, de cind
sintem casatoriti. Din pacate, ea a murit.
- Si nu ati gasit pe nimeni sa va insoteasca, un prieten, un vecin?
- Nu, sint toti la inmormintare. ..



- Tata, tu te-ai insurat la biserica ori la starea civila?
- La betie, dragul meu, la betie.



Undeva la tara ... Bate cineva in geam noaptea pe la ora trei si intreaba:
- Hei, n-ai vazut o turma de boi?
- De ce? Ai ramas in urma?

Cică Adrian Năstase intră într-o bancă înarmat:
„Mâinile sus, că dacă nu, mă împuşc!”



De unde vine denumirea de Yeti pentru Omul zapezilor ?
Din Moldova ! O fetita de moldovean l-a vazut prima data si i-a zis lu’ maica-sa
– Ieti , mama!



Un tip se duce la o vrăjitoare vestită pentru
puterea sa de a dezlega blesteme. Când îl vede aşa amărât, vrăjitoarea îi
spune:
Ei, acum, ca să te pot dezlega de blestem, trebuie să-mi spui exact cuvintele
care te-au legat.
"Vă declar soţ şi soţie.



Sotia catre sot:
-Ce cuplu frumos sunt noii nostri vecini! El o iubeste, ii aduce flori, ii
spune lucruri frumoase. Tu de ce nu faci asa?
-Draga, nici macar n-o cunosc!



Vând BMW, în stare excepţională, an de fabricaţie 2010. L-aş păstra pentru mine, dar
soţia a luat astăzi carnetul după a şaptea încercare!



Ion
vede pe Gheo ducând un cal de căpăstru.

- Mă Gheo, da' unde duci calu' ?

- La veterinar.

- Au ce are, mă ? Nu mâncă ?

- Ba mâncă.

- Dară nu-i şchiop ?

- Nu-i şchiop.

- O fi beteag ?

- Ba nu-i beteag.

- Apăi atunci de ce-l duci la veterinar ?

- Apăi dacă-i al lui...



Intr-o biserica un betivan stand intr un colt al bisericii, observa in

departare o silueta intr o rochie lunga...

Se apropie incet si intreaba soptind :

- Madamme, dansati ?

- Nu ! raspunse...

La care betivul :

- Si de ce nu ?

- Din 3 motive :

1. Suntem intr o biserica.

2. Nu stiu sa dansez pe Sfanta Evanghelie.

3. Madamme e ma-ta... eu sunt popa !



1. Un tip întreaba o domnisoara:

- Domnisoara, sunteti amatoare de placeri sexuale?

- Amatoare-i ma-ta, eu sunt profesionista!


2.  Ce pacat ca, în sfârsit, plecati!

3. - As mai vrea sa plec la
Vancouver !
- Ai mai fost?
- Nu, dar am mai vrut!



4. Se aude soneria. Proprietarul deschide usa , în
prag - oaspeti:

- Ar fi fost OK sa ma anuntati - le spune ofensat.

- Da, dar am dorit sa va gasim acasa ...
5. Într-un autobuz aglomerat cineva a împins accidental o domnisoara pe
genunchii unui preot.
- Oh-ho-ho! - exclama ea, privind placut spre preot.
- Niciun oho-ho, fiica mea, este cheia de la poarta bisericii
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »